Tomorrowslawyer
   

YMP fullsize distr

   
   

logo op ukr

   

logo

   
shesterni
   

site reg

   
Оперативна інформація
   

Безоплатна правова допомога. Logobook

   

Корисні посилання  

Офіційне інтернет-представництво Президента України
Верховна Рада України
Кабінет Міністрів України
Міністерство юстиції України
   
Правовий Простір
   

233x165 31

   

Архів новин  

Жовтень 2017
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
   

На сайті 124 гостей та відсутні користувачі

   



 

Яндекс.Метрика
   

«Правова допомога відповідає тим стандартам, яким має відповідати дійсно якісна правова допомога», - Олексій Бонюк під час візиту на Миколаївщину

Деталі

Відкриття Консультаційного центру, прес-конференція за участі громадян, яким надали безоплатну правову допомогу, а також зустріч із фахівцями Регіонального та місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги стали ключовими заходами в рамках відрядження в.о. директора Координаційного центру на Миколаївщину.

У п’ятницю, 28 липня 2017 року, за участі Міністра юстиції України Павла Петренка та в.о. директора Координаційного центру з надання правової допомоги Олексія Бонюка у Миколаєві відбулось відкриття Консультаційного центру для громадян при обласній державній адміністрації. Установа функціонуватиме для створення необхідних умов у частині реалізації конституційних прав громадян на звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів.

1 ad

Відкрив захід Міністр юстиції України Павло Петренко. Він повідомив, що відтепер будь-яка людина зможе прийти в центр й отримати повний спектр консультацій, вирішити свої проблеми за короткий проміжок часу. Адже окрім місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги, звернувшись до яких громадяни зможуть отримати правові консультації та роз’яснення, до Консультаційного центру також увійшли Головне територіальне управління юстиції у Миколаївській області, управління Національної поліції, пенсійного фонду, соціального захисту, праці, житлово-комунального господарства.

5 ad

Про новоутворений Консультаційний центр, принципи його створення та роботи розповіли також голова Миколаївської обласної державної адміністрації Олексій Савченко, голова обласної ради Вікторія Москаленко, міський голова Олександр Сенкевич, начальник Головного територіального управління юстиції у Миколаївській області Роман Возняк.

Продовженням візиту до Миколаєва стала прес-конференція за участі громадян, які розповіли, як вони змогли відстояти свої права завдяки системі безоплатної правової допомоги, а також подякували працівникам центрів за оперативність, підтримку й розуміння.

Так, Ольга Васькевич звернулась до Другого миколаївського місцевого центру за правовою допомогою стосовно складення документів процесуального характеру, представництва інтересів в суді щодо оформлення спадщини. Після того, як призначений адвокат підготував позовну заяву, в якій позивач просить визнати право власності на житловий будинок зі спорудами в порядку спадкування, суд задовольнив вимогу. Завдяки адвокату, який співпрацює із Другим миколаївським місцевим центром, суд задовольнив позовні вимоги Ірини Кабацької стосовно стягнення з громадянки, яка була позбавлена батьківських прав щодо своєї малолітньої доньки, аліментів на утримання неповнолітньої дитини. Олена Філатович звернулась до Першого миколаївського місцевого центру за безоплатною вторинною правовою допомогою щодо відшкодування моральної та матеріальної шкоди в результаті ДТП. Завдяки роботі адвоката суд задовільнив вимоги позивачки та вирішив на її користь відшкодувати збиток у розмірі понад 16 тисяч гривень.

6 ad

Своєю чергою, під час прес-конференції очільник Координаційного центру Олексій Бонюк висловив миколаївцям подяку за довіру до системи БПД та позитивно оцінив рівень надання безоплатної правової допомоги. Він підкреслив, що від початку поточного року до місцевих центрів Миколаївської області за правовою допомогою звернулось понад 9,2 тисяч громадян.

«Люди до нас звертаються. Вони відчувають, що сервіс на достатньо високому рівні, що правова допомога та її якість відповідають тим стандартам, яким має відповідати дійсно якісна правова допомога», - зауважив Олексій Бонюк.

3 ad

Продовженням заходу стала зустріч зі співробітниками Регіонального та місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги Миколаївщини, на якій обговорювали питання реформ у правовій сфері, розвитку системи безоплатної правової допомоги у цьому контексті та збільшення наявного рівня правової компетенції громадян.

2 ad


Приєднуйтесь до сторінок Координаційного центру з надання правової допомоги у соціальних мережах:

Facebook Facebook           YouTube YouTube           Google Google+  тTwitter

   
logodagest
   
DNA 219x116
   
ATO
   
peremishcheni
   
   
ГРАФІК ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН
   
   
   

career

   
baner pracya
   

Адвокатам  

Advocats

   
© 2012-2016 Координаційний центр з надання правової допомоги | При використанні матеріалів сайту посилання обов'язкове
Розробка: Троценко Сергій | Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.