Корисні посилання  

   

Банер 1

   

233x165 31

   

Архів новин  

Листопад 2018
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2
   

На сайті 40 гостей та відсутні користувачі

   



 

Яндекс.Метрика
   

Переїзд до іншої країни – не привід скасовувати соціальну допомогу на дитину

Деталі

MainCover social nye vyplaty na rebenka1486381320.jpg 700x400Завдяки адвокатам системи БПД родині, яка виховує прийомну дитину та переїхала жити до Грузії, відновили право отримувати соціальну допомогу.

Як розповіли у Першому київському місцевому центрі з надання безоплатної вторинної правової допомоги, до них звернулось подружжя киян, які у 2014 році взяли під опіку одинадцятирічного хлопчика-сироту. Управління праці та соціального захисту населення м. Києва призначило родині соціальну допомогу.

У 2016 році родина у зв’язку з довготривалим відрядженням батька від’їхала до Грузії, повідомивши управління праці та соціального захисту населення м. Києва про переїзд. Усі члени сім’ї залишаються громадянами України. Однак управління праці та соціального захисту населення Дарницької районної в м. Києві адміністрації припинило виплати державної допомоги, посилаючись на те, що «…оскільки дитина не проживає на території України, то зобов’язання щодо виплат допомоги покладається на державу, в якій проживає опікун (піклувальник) разом з дитиною…».

Мама дитини звернулася за роз’ясненням до Міністерства соціальної політики України, де отримала аналогічну відповідь, що виплати з соціальної допомоги повинні здійснюватися Грузією.

Не погодившись з такою відповіддю, родина звернулась по допомогу до адвоката системи БПД.

Адвокат Лілія Лукацька, призначена Першим київським місцевим центром з надання БВПД, зазначила, що позиція органів державної влади є протиправною та суперечить нормам національного законодавства. Адвокат звернула увагу, що державна допомога на дитину, над якою встановлено опіку чи піклування, призначалась за національним законодавством України, підстави припинення допомоги відсутні, а управління праці та соціального захисту населення Дарницької районної в місті Києві адміністрації зобов’язане здійснювати виплату допомоги шляхом переказу коштів громадянам України. Грузія зі свого боку зобов’язана лише забезпечити вільну виплату цієї допомоги.

Для обґрунтування своєї позиції у позовній заяві адвокат посилалася не лише на національне законодавство, а й на міжнародні правові акти, які ратифіковані державами Україною та Грузією.

За рішенням Дарницького районного суду міста Києва сім’ї відновили виплати на дитину. Відмову управління праці та соціального захисту Дарницької районної в місті Києві адміністрації у призначенні допомоги на дитину, над якою встановлено опіку чи піклування, визнано незаконною та скасовано.

Як наголосив директор Координаційного центру з надання правової допомоги Олексій Бонюк, відповідно до пункту 30 Порядку призначення та виплати державної допомоги сім’ям з дітьми підставами для припинення виплати на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування, є: звільнення від виконання обов’язків опікуна чи піклувальника; працевлаштування або взяття шлюбу дитиною до досягнення нею 18-річного віку; усиновлення дитини, передача дитини батькам; досягнення дитиною 18-річного віку; надання неповнолітній особі повної цивільної дієздатності, якщо вона записана матір'ю або батьком дитини.

«Як ми бачимо, жодна з цих підстав не стосується родини, яка звернулась по допомогу до київського центру. Тому наш адвокат, взявши до уваги всі обставини справи та врахувавши норми українського та міжнародного законодавства, через суд домоглася відновлення виплат на дитину. Ця позитивна практика є хорошим прикладом для сімей, які зіштовхнулись з аналогічною проблемою», - зазначив Олексій Бонюк.


Довідково
Норми законодавства, якими керувався адвокат системи БПД, для захисту інтересів клієнта.

1. Порядок призначення та виплати державної допомоги сім’ям з дітьми (пункт 30).
2. Конвенція про правову допомогу і правові відносини у цивільних, сімейних та кримінальних справах.
3. Закон України «Про державну допомогу сім’ям з дітьми».
4. Конвенція про правову допомогу і правові відносини у цивільних, сімейних та кримінальних справах.


Приєднуйтесь до сторінок Координаційного центру з надання правової допомоги у соціальних мережах:

Facebook Facebook             YouTube YouTube              Google Google+       тTwitter

   

adv baner

   
logodagest
   
DNA 219x116
   
ATO
   
peremishcheni
   
   

 D0 93 D0 A0 D0 90 D0 A4 D0 86 D0 9A D0 9F D0 A0

   
   
   

career

   
baner pracya
   

Адвокатам  

Advocats

   
© 2012-2018 Координаційний центр з надання правової допомоги | При використанні матеріалів сайту посилання обов'язкове
Розробка: Троценко Сергій | Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.