Веб-сайти регіональних центрів

   
   

shesterni

   

Корисні посилання  

Офіційне інтернет-представництво Президента України
Верховна Рада України
Кабінет Міністрів України
Міністерство юстиції України
   

На сайті 38 гостей та відсутні користувачі

   



 

Яндекс.Метрика
   

Українці стали активніше захищати свої права

Деталі

04.10.2018    konsultatsii (3)Дедалі більше українців звертаються до системи безоплатної правової допомоги. Зростає як кількість звернень за правовими консультаціями, так і випадки представництва інтересів вразливих категорій у судах.

«Насамперед завдяки системі безоплатної правової допомоги кожен українець може проконсультуватися, як йому діяти у реальних життєвих ситуаціях: як стягнути з недобросовісного роботодавця належну заробітну плату чи захистити свої права як споживача, як оформити спадщину чи врегулювати спір щодо житла, болюче питання – як уникнути домашнього насильства і зберегти сім’ю та сотні інших,  коментує директор Координаційного центру з надання правової допомоги Олексій Бонюк.На сьогодні понад два мільйони українців уже переконалися, що безоплатна правова допомога – це якісно, доступно та вирішення правових проблем».

За весь період функціонування системи безоплатної правової допомоги понад 1 млн 360 тис. громадян звернулися до центрів та бюро правової допомоги, понад 530 тис. дзвінків надійшло до єдиного контакт-центру та майже 460 тис. осіб отримали захист у кримінальних провадженнях.

04.10.2018    konsultatsii (1)

Консультування громадян в Арцизькому місцевому центрі з надання безоплатної вторинної правової допомоги (Одещина)

04.10.2018    konsultatsii (2)

Консультування громадян у Першому запорізькому місцевому центрі з надання безоплатної вторинної правової допомоги (Запоріжжя)

При цьому статистика свідчить про стабільно позитивну тенденцію щодо зростання кількості звернень громадян.

За три квартали 2018 року кількість звернень за правовою допомогою зросла на 12 % порівняно з аналогічним періодом попереднього року – понад 466 тис. осіб та 416 тис. осіб відповідно.

bpdIII 2018

При цьому первинна правова допомога, право на яку мають усі без винятку українці, передбачає не лише надання правових консультацій, а й доступ до медіації, тобто можливість врегулювати спори шляхом переговорів, без звернення до суду. Крім того, за потреби фахівці системи допоможуть скласти заяву чи скаргу, зібрати та оформити необхідні документи.

Зросла і кількість вразливих категорій громадян, яким був призначений адвокат чи фахівець місцевого центру для представництва інтересів у суді, іншому державному органі, органі місцевого самоврядування, перед іншими особами. Потреба у такому виді допомоги зросла на 10 %, і якщо за 9 місяців 2017 року це було майже 51 тис. випадків, то цього року – майже 56 тис.

Відповідне зростання простежується і щодо ключових категорій осіб, які звернулися за захистом своїх прав: на 17 % зросла кількість звернень малозабезпечених українців, на 172 % дітей та на 54 % – внутрішньо переміщених осіб. Статистично це 36 641 порівняно з 31 229, 787 порівняно з 289 та 4 961 порівняно з 3218 осіб відповідно.

bpdIII 2018 2

Це свідчить, що українці дедалі частіше наважуються вирішувати у правовий спосіб ті проблеми, що інколи накопичувалися роками, оскільки бачать реальні можливості захистити свої права.

Сприяє цьому і реалізація загальнонаціонального правопросвітницького проекту «Я МАЮ ПРАВО!».

Правові послуги адвокатів та працівників системи, які надають безоплатну правову допомогу, оплачує держава і вони безоплатні для громадян.


Приєднуйтесь до сторінок Координаційного центру з надання правової допомоги у соціальних мережах:

Facebook Facebook            YouTube YouTube   

 

   
adv baner
   
logodagest
   
DNA 219x116
   
   

 D0 93 D0 A0 D0 90 D0 A4 D0 86 D0 9A D0 9F D0 A0

   
   
   
© 2012-2018 Координаційний центр з надання правової допомоги | При використанні матеріалів сайту посилання обов'язкове
Розробка: Троценко Сергій | Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.