назад

Моніторинг діяльності бюро правової допомоги

Завдання моніторингової діяльності місцевих центрів – це не тільки аналіз статистичних даних у їх роботі, але й вивчення роботи працівників за різними напрямками з метою виявлення шляхів подальшого розвитку системи безоплатної правової допомоги на Сумщині. Тож, фахівчинею Регіонального центру Наталією Поставською проведено моніторинг діяльності структурних підрозділів Шосткинського місцевого центру з надання БВПД: Глухівського та Середино-Будського бюро правової допомоги.

Під час моніторингового візиту представниця Регіонального центру вивчила питання щодо форм співпраці з об’єднаними територіальними громадами, комунікації з місцевими органами влади, надання первинної правової допомоги, доступ до сервісів Міністерства юстиції, роботи з платформою правових консультацій WikiLegalaid тощо.

Під час відвідування Середино-Будського бюро відбулося усне інтерв’ювання клієнтів.

У ДПТНЗ «Зноб-Новгородський професійний аграрний ліцей» для викладачів навчального закладу Наталією Поставською проведено правопросвітницький захід щодо функціонування системи безоплатної правової допомоги на Сумщині, а фахівчинею Середино-Будського бюро правової допомоги Яною Новік – інформування з питань протидії булінгу в учнівському середовищі.

Клієнти бюро залишили свої відгуки про роботу бюро у анкетах опитування. Усього опрацьовано 114 анкет, у тому числі: Глухівське бюро – 101 анкета, Середино-Будське – 13. За результатами анкет 87 клієнтів, що становить 76%, звернулися до бюро вперше. Більшість з них звернулося за консультацією або роз’ясненням з правових питань (80 клієнтів або 70%). Оцінили роботу бюро за показниками роботи на максимальні бали («5» та «4») 112 клієнтів, що становить 98%. Усі респонденти можуть рекомендувати громадянам звертатися за правовою допомогою до бюро правової допомоги. Крім анкет, у скриньці «Для відгуків» Середино-Будського бюро правової допомоги були також 10 листів-подяк від  клієнтів.

У бюро правової допомоги оформлено інформаційні куточки для відвідувачів, у зручному місці встановлено скриньку «Для відгуків» та наявна достатня кількість анкет опитування клієнтів, а також функціонують дитячі куточки.