назад

Ефективна комунікація для операторів колцентру

0 800 213 103 – єдиний номер системи безоплатної правової допомоги, за яким наші юристи в телефонному режимі надають консультації та роз’яснення громадянам. А як зробити цю комунікацію максимально ефективною? Про це упродовж двох днів 14-15 грудня говорили під час тренінгу юристи контактного центру м. Чернівці, м. Суми, а також фахівці Регіонального та Сумського місцевого центру з надання БВПД разом з тренерами, фахівцями мережі правових клубів PRAVOKATOR зі Львова та Одеси Анастасією Арцимович та Володимиром Гошовським на базі Регіонального центру з надання БВПД у Сумській області.

Консультування телефоном має свої нюанси: фахівець не бачить співрозмовника, його міміку, жести, реакції, спілкування обмежене в часі, іноді для більш детального ознайомлення з проблемним питанням є потреба у вивченні документів. До того ж самі клієнти, а також питання, з якими вони телефонують, абсолютно різні.

Тож, під час тренінгу правники обговорювали ті проблемні питання, з якими стикаються під час консультування з клієнтами, прослуховували та аналізували прийняті дзвінки, підвищували рівень своїх комунікативних навичок, а під час спеціальних вправ, підготовлених тренерами, мали змогу приміряти на себе роль клієнтів і, так би мовити, побачити себе зі сторони.

Надання правової допомоги та консультацій на високому рівні – саме на це орієнтована система безоплатної правової допомоги. Тож, наші фахівці систематично беруть участь у навчаннях, тренінгах, підвищуючи свій професійний рівень.

Довідково: тренінгова програма була розроблена за підтримки Проект “Доступна та якісна правова допомога в Україні” , який впроваджувався Канадським бюро міжнародної освіти у партнерстві з Координаційним центром з надання правової допомоги за фінансової підтримки Уряду Канади.