назад

«Гаряча» лінія БПД: 5 років допомагаємо людям!

З нагоди 5-річчя діяльності єдиного контактного центру системи безоплатної правової допомоги у Чернівцях провели пресбрифінг. Саме тут, 3 жовтня 2015 року, на базі Регіонального центру з надання БВПД у Чернівецькій області й почала працювати «гаряча» правова телефонна лінія 0 800 213 103.

Журналісти, яких запросили на ювілейну подію, мали змогу більше дізнатися про історію та становлення контакт-центру, познайомитися з його фахівцями, а також довідатися про проблеми, з якими найчастіше телефонують люди.

Заступниця міністра юстиції України Валерія Коломієць, яка долучилася до прес-брифінгу онлайн, зауважила, що особливо потреба в контакт-центрі системи безоплатної правової допомоги (а за 5 років до нього надійшло понад  1 мільйон 400 тисяч дзвінків!) проявилася цьогоріч під час карантину, коли вся країна стикнулася з пандемією коронавірусу і люди просто не розуміли, що їм робити, до кого звертатися, як вирішувати свої проблеми. «Влітку 2020 року  ми отримали рекордну кількість дзвінків на 0 800 213 103 – понад 53 тисячі звернень! Це свідчить про актуальність саме такої комунікації держави з нашими громадянами та зростання їх правових потреб», – каже Валерія Коломієць.

24 години, сім днів на тиждень: якісно, оперативно, кваліфіковано! Так оцінив роботу фахівців контакт-центру в.о.директора Координаційного центру з надання правової допомоги Олександр Баранов. «Понад тисячу дзвінків щодня зараз приймають оператори контакт-центр у Чернівцях та Сумах. Люди звертаються сюди з різними питаннями, а найчастіше потребують інформації про центри з надання безоплатної правової допомоги, «гарячі» лінії різних установ та організацій, а також правових консультацій. Повідомляють і про затримання осіб для призначення адвоката за кошти держави», – наголосив онлайн Олександр Баранов.

У свою чергу директор Регіонального центру з надання БВПД у Чернівецькій області Аркадій Мунтяну розповів журналістам про історію заснування контакт-центру. «Коли у 2015 року нам запропонували стати базою для нового сервісу надання правової допомоги – цілодобової «гарячої» телефонної лінії, одразу погодився, бо була впевненість, що впораємось із цим завданням. Гадаю, що результати за ці 5 років вже довели не випадковість вибору саме Чернівців, а згодом – і Сум, для функціонування контакт-центру, – каже Аркадій Мунтяну.

Начальниця чернівецького відділу забезпечення роботи контактного центру Ольга Волощук акцентувала увагу представників ЗМІ на тому, що працювати тут психологічно не просто. «Щодня фахівцям контакт-центру доводиться спілкуватися з різними людьми, і в кожного –  своє питання, причому – не завжди правове. Тому стресостійкість, уміння стримувати свої емоції, здатність швидко знайти ключ до вирішення проблеми людини,  тактовне і ввічливе спілкування – це те, без чого обійтися в такій роботі просто не можливо, – зізнається Ольга Волощук.

По завершенню пресбрифінгу журналісти поспілкувалися з операторами контактного центру. «Для мене як і для багатьох моїх колег – це велика життєва школа, де вчишся не лише слухати людей, а й швидко орієнтуватися, як їм можна допомогти. А ще  хороша практика для юриста, який лише розпочинає свою професійну кар’єру», – зауважила спеціаліст контакт-центру Галина Костинюк.