назад

Режим роботи державних структур Київщини в умовах карантину

В умовах карантину з метою зменшення ризику поширення коронавірусної інфекції Covid-19 органи державної влади, що розташовані на території Київської області, рекомендують отримувати послуги дистанційно.

На виконання постанов Кабінету Міністрів України «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» від 11.03.2020 № 211 та «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211» від 16 березня 2020 р. № 215 базові центри зайнятості та філії Київського обласного центру зайнятості тимчасово, на період карантину, обмежують особистий прийом громадян, в приміщеннях Київської обласної служби зайнятості встановлено тимчасовий порядок обслуговування клієнтів.       

телефон 0 (800) 50 99 66

 

Крім того, для отримання інформації про обслуговування в базових центрах зайнятості/філіях Київської області в період карантину, надзвичайної ситуації та отримання консультацій Ви можете звернутись до чергового фахівця Київського обласного центру зайнятості

за тел.: (044) 296-78-38, електронна пошта: Pracya@koblcz.gov.ua

Головне управління Пенсійного фонду України у Київській області рекомендує отримувати послуги дистанційно – за допомогою онлайн сервісів

Для отримання відповідей на питання, які Вас цікавлять, Ви можете написати на електронну пошту Пенсійного фонду України у Київській області: gu@ko.pfu.gov.ua або зателефонувати на гарячу лінію за номером телефону: +380 (44) 425 83 51.

 Головне управління ДФС у Київській області закликає максимально використовувати дистанційний формат спілкування. Для цього Ви можете написати на електронну пошту: kyivobl.official@sfs.gov.ua або зателефонувати за номером телефону: (044)200-37-52

Крім того, продовжує працювати контактний центр Державної податкової служби України щодо надання консультативних послуг платникам податків. Отримати інформаційно-довідкові послуги можна за телефоном                                  0 800 501 007 з 10.00 до 17.00 (крім суботи, неділі та святкових днів).

У неробочий час є можливість залишити запитання за допомогою сервісу «Залиште питання – ми Вам зателефонуємо».

Також надіслати запитання та повідомлення можна на електронну адресу idd@tax.gov.ua.

Звертаємо увагу, що за допомогою Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (ЗІР) платники мають змогу отримати відповіді на питання, які їх цікавлять, у будь-який зручний для них час.

Скористатись ЗІР можна через офіційний вебпортал ДПС або безпосередньо у мережі Інтернет за адресою http://zir.tax.gov.ua/.

Мобільні додатки ЗІР можна безкоштовно завантажити через інтернет-магазини App Store та Google Play.

Як працюють Центри надання адміністративних послуг, що розташовані на території Київської області?

Перелік а також графік роботи ЦНАПів, що розташовані на території Київської області можна дізнатись тут:

https://zemelshik.com.ua/cnap-kievskaya-oblast/cnap-bilocerkivska-rda.html

Організація роботи ЦНАП:

  • У відкритій частині ЦНАП має перебувати не більше людей, ніж робочих місць для обслуговування
  • Поза межами приміщення мають бути зручні місця очікування в черзі на відстані не менше 1 метра один від одного
  • Відстань між відвідувачами та адміністраторами також не має бути менша ніж 1 метр
  • Не допускати громадян з ознаками інфекційних захворювань без масок у приміщення, рекомендувати їм звернутися пізніше або отримати послугу електронно (якщо це можливо)
  • Документи потрібно приймати таким чином, щоб громадяни якомога менше перебували у приміщенні – наприклад, через скриньки для кореспонденції
  • Організувати прийом громадян за попереднім записом (за телефоном, через сайт)
  • Забезпечити позачергове обслуговування для громадян літнього віку, вагітних жінок та громадян з дітьми
  • Консультувати громадян дистанційно
  • Надсилати результати послуг поштою чи кур’єрською доставкою

 

Як працює Головне управління юстиції у Київській області можна дізнатись лише перейшовши за посиланням: https://minjust.gov.ua/m/str_7910.

Крім того, щоб отримати послуги юстиції, не виходячи із дому, можна скористатися вебпорталом “Онлайн будинок юстиції” https://online.minjust.gov.ua

Для цього вам знадобиться лише комп’ютер або смартфон.

Куди звернутись під час карантину, аби отримати детальну правову консультацію:

1. зателефонуйте на безкоштовний номер системи безоплатної правової допомоги 0 800 213 103;

2. поставте запитання в месенджер ФБ-сторінки: https://www.facebook.com/Centre.4.Legal.Aid/

3. напишіть на електронну пошту відповідного місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги:

– Білоцерківський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги – bilatserkva.kyivreg@legalaid.kiev.ua;
– Броварський місцевий центр з надання безоплатної вторинної
правової допомоги – brovary.kyivreg@legalaid.kiev.ua;
– Вишневський місцевий центр з надання безоплатної вторинної
правової допомоги – vyshneve.kyivreg@legalaid.kiev.ua;

4.прочитайте правову консультацію на телеграм-каналі «Безоплатна правова допомога» https://t.me/ualegalaid та обговоріть її у нашому чаті – https://t.me/ualegalaidchat

5.поставте запитання на Інстаграм-сторінці системи БПД https://www.instagram.com/ualegalaid/?hl=uk

6.скористайтеся правничою вікіпедією WikiLegalAid – https://wiki.legalaid.gov.ua .