назад

Початок нового року – саме час підбивати підсумки. Ми вирішили не навантажувати Вас незрозумілими цифрами, проте показати роботу зсередини, тому підготували серію статей про ключові аспекти роботи центрів правової допомоги.

Перше і найважливіше (звісно, так вирішив відділ комунікації) це – комунікація. Для того, щоб звернутись до нас, отримати правову допомогу, правову інформацію, про нас треба почути. Основним комунікативним завданням наразі є – підвищення рівня впізнаваності. Ви напевно вже помічали на вулицях Ваших міст борди, сітілайти, дивились по улюбленим каналам соціальну рекламу, бачили наші виступи на ТБ чи чули нас по радіо, читали наші статті в друкованих газетах чи інтернет ЗМІ. Впевнені, що Ви слідкуєте за нашими тематичними рубриками в FB та бачили наші позитивні кейси та інфографіки  у  Instagram. Цього року, наприклад, охоплення за публікаціями у ЗМІ склало 33 мільйони, ми дуже пишаємось таким результатом.

Комунікація з партнерами, також важливий аспект нашої роботи. Ми співпрацюємо з громадськими організаціями, благодійними фондами різної направленості. Партнери проводять з нами спільні заходи, перенаправляють до нас людей, ми спільно розробляємо програми та покращуємо рівень надання правової допомоги. Ми не хизуємось кількістю підписаних меморандумів, проте їх кількість давно перевалила за 150.

Ми активно налагоджуємо співпрацю з новими громадськими організаціями, які опікуються нашими цільовими групами.

Звісно, якщо людина не потребує правової допомоги, вона прогорне стрічку, не помітить рекламу чи перемкне телеканал, але ми кожен день доносимо до кожного інформацію про можливість отримати правову допомогу та про права, які можуть бути порушені і які треба відстояти.

Прагнемо, щоб інформація, яку Ви отримуєте, була «зрозумілою мовою» не перенавантажена юридичними термінами та корисною.

А тепер, маленький спойлер. У наступній статті ми розкажемо Вам «таємну кухню» надання правової допомоги, як приймаються рішення, які документи необхідні і як ще можна звернутись за правовою допомогою, не виходячи з дому.