назад

Контакт-центр системи БПД: майже півмільйона дзвінків за рік

493 756 дзвінків надійшло у 2020 році до Єдиного контактного центру системи безоплатної правової допомоги. Це річний рекорд за понад 5 років роботи цілодобової «гарячої» лінії 0 800 213 103!

У 2020 році щомісяця до контактного центру, офіси якого працюють у Чернівцях та Сумах, надходило в середньому 35-45 тисяч дзвінків (рекорд був у липні – майже 53 тисячі). Це свідчить про те, що номер 0 800 213 103 став для українців дієвим засобом отримання правової консультаційної допомоги.

Серед топ-запитань від додзвонювачів у 2020 році: на першому місці –  інформація про контакти, адреси та графіки роботи бюро, місцевих та регіональних центрів з надання БВПД. На другому – правові консультації з цивільного, адміністративного, трудового, житлового та сімейного законодавства. Серед «карантинних» запитань – більшість стосувалася трудових правовідносин, отримання соціальної підтримки по частковому безробіттю, кредитних зобов`язань тощо. А на третьому місці – повідомлення про затримання осіб для призначення захисника за кошти держави.

На початку жовтня 2020 року контактний центр системи БПД відзначив 5-річчя своєї діяльності. А 22 грудня оператор колцентру Олександр Лазарюк у Чернівцях зафіксував ювілейний 1,5 мільйонний дзвінок! На  цілодобову лінію 0 800 213 103 звернувся чоловік, якого цікавило питання прийняття спадщини.

«Наші працівники приймають в середньому по 120-130 дзвінків за зміну. Їм доводиться спілкуватися з різними людьми з усіх куточків України. У кожного своя проблема, яку потрібно не лише вислухати, але й за можливості допомогти людині оперативно вирішити, – каже директор Регіонального центру з надання БВПД у Чернівецькій області Аркадій Мунтяну .

Загалом, починаючи з 3 жовтня 2015 року (саме тоді запрацював офіс у Чернівцях) до Єдиного контактного центру системи безоплатної правової допомоги надійшло 1 мільйон 524 578 дзвінків.

Довідково

Єдиний телефонний номер системи БПД – 0 800 213 103

(дзвінки на вказану телефонну лінію зі стаціонарних та мобільних телефонів в межах України є безкоштовними та приймаються цілодобово).

Всеукраїнський контакт-центр системи безоплатної правової допомоги надає такі послуги:

–   забезпечення зв’язку з усіма центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги, надання інформації про їхнє місцезнаходження, контактні номери телефонів, інші засоби зв’язку;

– повідомлення інформації про випадки затримання осіб відповідно до кримінального процесуального законодавства та законодавства про адміністративні правопорушення для призначення таким особам адвоката за рахунок держави;

–   консультування з питань, пов’язаних з наданням безоплатної правової допомоги;

–   інформування про гарячі телефонні лінії з питань надання соціальних послуг та захисту прав людини;

–   надання правової інформації, консультацій і роз’яснень з правових питань;

–   інформування про можливості отримання правової допомоги від інших організацій, зокрема недержавних, з якими у центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги налагоджені партнерські відносини;

–   забезпечення зворотного зв’язку з питань надання безоплатної вторинної правової допомоги, зокрема – прийняття скарг на діяльність центрів та адвокатів.