назад

Контакт-центр системи БПД: новації та рекорди 2021 року

Із жовтня 2021 року в роботі єдиного всеукраїнського контактного центру системи БПД, який працює понад 6 років, відбулися зміни. Юридичні консультації та консультування з питань, пов’язаних із наданням безоплатної правової допомоги громадяни можуть отримати телефоном у робочі дні (з понеділка по п’ятницю) з 8-ї до 19-ї години. Надають їх 19 юристів із Регіональних центрів у Чернівцях та Сумах.

При цьому, протягом доби на лінію 0800 213 103 можна повідомляти про випадки затримання осіб відповідно до кримінального процесуального законодавства та законодавства про адміністративні правопорушення для призначення таким особам адвоката за рахунок держави.

Так, упродовж жовтня-грудня 2021 року з юристами-консультантами БПД поспілкувалися 32 548 додзвонювачів. Найчастіше на 0800 213 103 телефонували мешканці Київської, Дніпропетровської, Харківської, Донецької та Одеської областей. Серед клієнтів: 19 823 – жінок, 11 707 – чоловіків та майже 100 дітей.

Найбільше додзвонювачів на «гарячу» лінію системи БПД в останні три місяці 2021 року цікавили правова інформація, консультації та роз`яснення з питань:
– цивільного права (у топ – укладення, виконання, розірвання договорів, визнання їх недійсними та захист прав споживачів)  – 4 567;
–   виконання судових рішень (у топ – пред’явлення виконавчих документів до виконання, звернення стягнення на заробітну плату, пенсію, стипендію та інші доходи боржника) – 1 912;                                                                                              – сімейного права (у топ – стягнення аліментів/утримання, укладення та розірвання шлюбу)  – 1 872;
– трудового права  (у топ – розірвання трудового договору, звільнення) – 1 853; – адміністративного права (оскарження рішень, дій та бездіяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування) – 1 582.

Окрім того, понад 11 тисяч клієнтів лінії 0800 213 103 в жовтні-грудні 2021 року отримали телефоном інформацію про контакти центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги і профільних установ та організацій. А понад півтори тисячі громадян – роз’яснення у сфері надання безоплатної правової допомоги.

«По допомогу до контакт-центру звертаються різні люди. І їхня кількість щороку зростає. Адже це досить зручно – не виходячи з дому чи офісу,  можна безоплатно отримати відповіді на будь-які правові запитання, а також корисну довідкову інформацію про систему безоплатної правової допомоги і не лише», – каже начальниця відділу забезпечення роботи контактного центру Регіонального центру з надання БВПД у Чернівецькій області Ольга Волощук.

Загалом, за увесь час роботи контактного центру системи БПД, починаючи з 3 жовтня 2015-го по 31 грудня 2021 року, надійшло 2 (!) мільйони 39 672 дзвінків   (з них найбільше у 2021 році – 515 094).