назад

На Миколаївщині розширюють доступ клієнтів системи БПД до медіації

Створення умов для забезпечення доступу вразливих груп населення до медіації через систему надання безоплатної правової допомоги. З такою метою було укладено меморандум про співпрацю між Миколаївським місцевим центром з надання БВПД та медіатором Оксаною Балацькою, яка є членом Національної асоціації медіаторів України.

Передбачається, що працівники місцевого центру ідентифікуватимуть медіабельні справи та пропонуватимуть клієнтам вирішити спір за допомогою медіації. У разі отримання згоди клієнти будуть перенаправлені до Оксани Балацької, яка на безоплатній основі надаватиме послуги з медіації.

Крім цього, серед напрямів співпраці – організація навчальних заходів для фахівців системи БПД, адвокатів, які залучаються до надання безоплатної вторинної правової допомоги, суддів, інших представників правничої спільноти, а також проведення інформаційних та комунікативних заходів за участі зацікавлених сторін, спрямованих на розвиток та популяризацію медіації як позасудового способу вирішення спорів.

Довідково: Медіація (від лат. Mediation – посередництво) – це приватне та конфіденційне використання посередників для виходу з конфліктної ситуації. Вона дає можливість уникнути втрати часу в судових розглядах та додаткових і непередбачуваних матеріальних витрат.

Медіація — це процес, в якому нейтральна третя сторона, медіатор, допомагає вирішити конфлікт, сприяючи виробленню добровільної угоди між конфліктуючими сторонами. Медіатор полегшує процес спілкування між сторонами, допомагає глибше зрозуміти їхні позиції та інтереси, шукає ефективні шляхи вирішення проблеми, надаючи можливість сторонам дійти власної згоди.

Принципи медіації:

  1. Добровільність
  2. Конфіденційність
  3. Щирість намірів щодо вирішення конфлікту
  4. Неупередженість посередника
  5. Правомочність сторін
  6. Неформальність та гнучкість процедури медіації