назад

Незмінно висока якість правової допомоги – не зважаючи на карантин

Якісні послуги – це те, що завжди отримає клієнт системи безоплатної правової допомоги. Високий рівень наданих послуг ми надаємо як в звичайному режимі роботи, так і в період надзвичайної ситуації. За період карантину у центрах та бюро правової допомоги Тернопільщини, в тому числі дистанційно, правову допомогу отримали майже 1600 клієнтів, з них близько 1500 первинну та близько 100 вторинну.

При роботі з клієнтом важливо вияснити всю суть його проблеми, а не лише поверхнево ознайомитись з нею – лише тоді послуга буде надана якісно

– наголосила начальник управління забезпечення якості правової допомоги Координаційного центру Світлана Маліновська.

За результатами опитування 85% клієнтів системи БПД, які отримали вторинну правову допомогу отримали вирішення своїх правових проблем. Такий показник є черговим ефективним підтвердженям того, що «безоплатно означає не якісно» – це МІФ.

Коли в період карантину більшість установ не працюють особливо важливо аби точки доступу до правової допомоги функціонували. Саме тому наші центри та бюро правової допомоги безперебійно працюють, використовуючи усі можливі засоби дистанційної комунікації з клієнтами

– говорить директор РЦ Ірина Хондогій.

Про це та інше говорили на он-лайн зустрічі з якості правової допомоги начальник управління забезпечення якості правової допомоги Координаційного центру Світлана Маліновська, директор РЦ з надання БВПД у Тернопільській області Ірина Хондогій, директори місцевих центрів Тернопільщини Валентина Вербицька, Марія Гамбаль та Юрій Гордєєв та менеджер з якості РЦ Віталій Сольський.