назад
20.01.20

Оголошено конкурс щодо обрання 9 членів Наглядової ради Координаційного центру з надання правової допомоги

Відповідно до наказу Міністерства юстиції України від 24 грудня 2019 року № 4192/5 оголошується конкурс щодо обрання членів Наглядової ради Координаційного центру з надання правової допомоги (далі – конкурс).

Організацію та проведення конкурсу здійснює комісія щодо обрання членів Наглядової ради Координаційного центру з надання правової допомоги (далі – комісія).

Особи, які виявили бажання взяти участь у конкурсі, подають такі документи:

1) письмову заяву про участь у конкурсі за встановленою формою;
2) копію документа, що посвідчує особу;
3) копію (копії) документа (документів) про освіту;
4) мотиваційний лист, у якому особа викладає свої мотиви бути членом Наглядової ради Координаційного центру з надання правової допомоги, своє бачення забезпечення ефективної реалізації державної політики у сфері надання БПД, незалежності та прозорості управління системою надання БПД (обсягом до 500 слів);
5) резюме за встановленою формою.

За результатами перевірки документів, поданих кандидатами, на відповідність вимогам до освіти та досвіду роботи, а також наявності та правильності заповнення усіх документів, комісія приймає рішення про допуск або недопуск кандидата до наступного етапу конкурсу.

У разі недостатності документів, що підтверджують відповідність кандидата вимогам щодо освіти та/або досвіду роботи, комісія може прийняти рішення про подання кандидатом за його згодою додаткових документів (зокрема копії трудової книжки тощо).

Прийом документів для участі у конкурсі триває з 20 січня 2020 року до 14 лютого 2020 року 23 год 59 хв. Кандидати, документи яких подані після закінчення встановленого строку прийому, не допускаються до участі у конкурсі.

Документи для участі у конкурсі надсилаються:

– поштою за адресою: 01001, м. Київ, пров. Рильський, 8, Міністерство юстиції України (із зазначенням на конверті: «Конкурсній комісії щодо обрання членів Наглядової ради Координаційного центру з надання правової допомоги»);
Або

– на електронну адресу: yu.sverba@minjust.gov.ua (тема листа: «Конкурсній комісії щодо обрання членів Наглядової ради Координаційного центру з надання правової допомоги»).

Відповідальна особа за прийняття документів: секретар комісії – Сверба Юрій Іванович (тел. 044-279-89-14).

Умови проведення конкурсу

Конкурс проводиться за такими етапами:
1) прийняття рішення про оголошення конкурсу;
2) визначення умов проведення конкурсу та затвердження тексту оголошення про проведення конкурсу;
3) оприлюднення оголошення про проведення конкурсу (протягом 3 робочих днів з моменту затвердження Комісією);
4) прийняття документів від осіб, які виявили бажання взяти участь у конкурсі (протягом 20 робочих днів з моменту оприлюднення оголошення);
5) перевірка поданих документів на відповідність установленим вимогам та прийняття рішення про допуск або відмову у допуску до участі у наступному етапі конкурсу (не більше 7 робочих днів з моменту припинення прийняття документів);
6) проведення співбесіди та оцінювання рівня компетенцій кандидатів (не більше 45 робочих днів з моменту оприлюднення оголошення про конкурс);
7) визначення загальних балів кандидатів, формування переліку кандидатів, які отримали найвищі бали, та подання його Міністру юстиції України (не більше 45 робочих днів з моменту оприлюднення оголошення про конкурс);
8) оприлюднення результатів конкурсу (протягом 3 робочих днів з моменту ухвалення комісією рішення про результати конкурсу).

Вимоги до осіб, які обираються до складу Наглядової ради Координаційного центру з надання правової допомоги

Особи, які обираються до складу Наглядової ради Координаційного центру з надання правової допомоги, повинні:
1) мати бездоганну ділову репутацію;
2) мати підтверджений досвід роботи не менше п’яти років у сфері захисту прав людини, правосуддя та/або підтримки розвитку системи надання БПД, або роботи з людьми з особливими потребами, малозабезпеченими особами, іншими вразливими категоріями, або фінансового та економічного аналізу, розроблення системи бюджетування, або у IT-сфері, або публічної служби;
3) мати вищу освіту не нижче другого (магістерського) рівня за однією із галузей знань, зокрема «Управління та адміністрування», «Публічне управління та адміністрування», «Соціальна робота», «Інформаційні технології», «Соціальні та поведінкові науки», «Право», «Міжнародні відносини», «Гуманітарні науки»;
4) мати компетенції:

Загальні компетенції, якими повинні володіти всі члени Наглядової ради Координаційного центру з надання правової допомоги:
– доброчесність (послідовна особиста поведінка відповідно до норм моралі та етики, а також вимог законодавства (уникнення конфлікту інтересів, запобігання корупції), відданість цінностям системи надання БПД та ідеї служіння громадськості (діяльність в інтересах клієнтів системи надання БПД));
– стратегічне та аналітичне мислення, інноваційність (спроможність визначати пріоритети, аналізувати тенденції та причинно-наслідкові зв’язки; визначати бачення, довгострокові та середньострокові цілі розвитку системи надання БПД; визначати потреби та напрями постійного вдосконалення діяльності системи надання БПД заради кращого надання послуг клієнтам; здатність визначати та аналізувати потенційні та наявні ризики, зокрема й оптимальні шляхи їх запобігання чи зменшення впливу; спроможність працювати у складному/комплексному середовищі, що змінюється, та в умовах невизначеності; здатність переосмислювати досвід та генерувати нові ідеї);
– ефективна комунікація та командна робота (здатність до ефективного обміну інформацією на основі поваги та відкритості до різних точок зору; спроможність до розвитку партнерства із різними зацікавленими сторонами; вміння слухати й чути, чітко й послідовно аргументувати свої позиції як під час роботи у команді, так і у публічній комунікації; спроможність розвивати та підтримувати командну роботу);

Спеціальні компетенції, однією або кількома з яких повинні володіти члени Наглядової ради Координаційного центру з надання правової допомоги:
– управління людськими ресурсами (спроможність вести людей за собою, будувати та надихати команди, заохочувати людей до постійного вдосконалення діяльності та досягнення спільних цілей, формувати сприятливу організаційну культуру, готовність нести відповідальність за спільну діяльність. Успішний досвід управління командами та/або організаціями, включаючи планування роботи, делегування повноважень, моніторинг і оцінювання діяльності, досягнення очікуваних результатів завдяки спільній діяльності тощо);
– ведення та управління змінами (лідерство; успішний досвід управління, ініціювання, планування та системного впровадження змін, формування нового бачення, реформування організації/ комплексних структур та вдосконалення процесів; визначення ключових етапів трансформації та підтримки процесу для наснаження інших та вкорінення змін);
– управління фінансами (практичний досвід управління процесами фінансового планування, фінансового забезпечення та аналізу ефективності використання фінансових ресурсів в успішних інституціях/програмах/проектах всеукраїнського рівня. Обізнаність з особливостями бюджетного процесу у державному секторі);
– публічна служба (розуміння механізмів роботи державних структур, процесу прийняття рішень, обізнаність із потенційними та наявними викликами у процесі державного управління та наявність практичного досвіду з подолання таких викликів. Досвід роботи не менше одного року на керівних посадах на державній службі або в органах місцевого самоврядування, або у державному секторі);
– правнича діяльність (обізнаність з роботою системи правосуддя, впровадженням реформ з посилення верховенства права та забезпечення рівного доступу до правосуддя, участь у правозахисних ініціативах та адвокації змін, обізнаність щодо альтернативних методів врегулювання спорів);
– підтримка розвитку системи надання БПД (практичний досвід надання БПД упродовж кількох років, докладання зусиль для розвитку системи надання БПД або підвищення обізнаності громадян про право на БПД);
– орієнтованість на забезпечення потреб вразливих груп (розуміння соціально-економічної ситуації в державі та чинників, які впливають на вразливі верстви населення; чутливість до потреб вразливих груп (насамперед тих, які є клієнтами системи надання БПД), розуміння важливості у забезпеченні комплексної допомоги; врахування культурного, географічного, гендерного та іншого розмаїття; просування/досвід протидії дискримінації та забезпечення рівного ставлення. Досвід роботи не менше одного року з вразливими верствами населення, адвокації змін, створення умов для реалізації прав і свобод людини та покращення якості життя);
– впровадження інновацій (практичний досвід організації чи удосконалення процесів та/або систем завдяки впровадженню інноваційних підходів, технологій та рішень, у тому числі з використанням інформаційних технологій).
Строк повноважень членів Наглядової ради не може перевищувати п’яти років із урахуванням процедури оновлення відповідно до пункту 2 Положення про Наглядову раду Координаційного центру з надання правової допомоги, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 14 серпня 2019 року № 2551/5.