назад

“Партнерство заради надання якісних послуг” – девіз Охтирського місцевого центру

Директор Охтирського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги вважає, що ефективною буде робота центру в тому випадку, якщо працівники будуть націлені не тільки на надання послуг клієнтам, які самі прийшли до місцевого центру, а й вестимуть активну роботу щодо пропаганди системи надання безоплатної правової допомоги. Надзвичайно важливо знайти спільний знаменник у спілкуванні з представниками органів місцевого самоврядування та державної влади. Тому в досить щільному графіку роботи директора є щотижневі поїздки до населених пунктів, що входять до території обслуговування Охтирського центру.

29 липня Тамара Козир відповідно до робочого плану побувала в с.м.т. Велика Писарівка, де зустрілася з головою селищної ради Леонідом Клизубом. Головна мета зустрічі — пошук та напрацювання конкретних механізмів покращення забезпечення доступу вразливих верств населення до якісної безоплатної вторинної правової допомоги; формування ефективного алгоритму взаємодії профільних громадських організацій, державних установ та Охтирського центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги. Приємно зазначити, що селищна рада провела відповідну роботу щодо інформування жителів Великої Писарівки про діяльність Охтирського місцевого центру з надання БПВД. Селищний голова та директор місцевого центру домовилися про організацію виїзних прийомів, які дадуть змогу надати необхідні юридичні роз’яснення та правову допомогу людям, які цього  потребують. Починаючи з серпня,  кожної другої середи місяця о 9 год. 30 хв. начальник відділу попереднього  прийому громадян Микола Кравченко та головний спеціаліст цього ж відділу Лобовньова Анна будуть проводити прийом у приміщенні Великописарівської селищної ради.