назад

Підсумки діяльності центрів з надання БВПД Сумщини за 9 місяців 2020 року

Відкритість та прозорість – саме цих принципів у своїй роботі дотримується система безоплатної правової допомоги, тому зі всіма показниками діяльності центрів та бюро правової допомоги наші клієнти, адвокати, партнери й громадськість в цілому можуть ознайомитися у відкритому доступі. Системного характеру мають й засідання керівних рад, під час яких презентуються результати діяльності, аналізуються правові потреби й проблеми громад, а також визначаються пріоритетні напрямки роботи. Таку онлайн-нараду за підсумками 9 місяців 2020 року провели керівники системи БПД Сумщини.

Очільниця Регіонального центру з надання БВПД у Сумській області Олена Демченко зазначила, що незважаючи на ситуацію, яка склалася в Україні та світі у зв’язку з пандемією, система БПД й надалі продовжила надання правової допомоги населенню й забезпечувала рівний доступ громадян до правосуддя.

«У цей непростий період ми розуміємо, наскільки важливо грамотно організувати надання безоплатної правової допомоги населенню. Адже задля усунення ризиків потрібно мінімізувати контакти, але при цьому не повинна страждати якість та своєчасність надання наших послуг. Ми максимально активізували всі онлайн-сервіси системи БПД, щоб наші клієнти могли не виходячи з дому отримувати правові консультації та розяснення. При цьому наші фахівці не зупинили важливу правопросвітницьку діяльність, але перевели її в онлайн-режим. Ми й надалі реалізуємо важливі проєкти, співпрацюємо з партнерами та адвокатами. Підлаштовуючись під сучасні реалії, розуміємо, що правовий захист громадян не можна поставити на паузу, а тому й надалі виконуємо поставлені державою завдання», – зазначила Олена Демченко.

Під час керівної ради директори Конотопського, Охтирського, Сумського, Шосткинського місцевих центрів з надання БВПД презентували показники діяльності за 9 місяців 2020 року, обговорювали ті нагальні правові проблеми, які є в громадах, аналізували питання, з якими найчастіше звертаються клієнти, якість роботи адвокатів, які співпрацюють із системою БПД Сумщини.

Карантинні обмеження внесли свої корективи у роботу місцевих центрів. На 7% зменшилася кількість звернень клієнтів – 22510, проти минулорічного показника – 24334. Категорії питань, з якими найчастіше звертаються клієнти до місцевих центрів, залишилися незмінними: інше цивільне, сімейне, соціальне. Із 22510 звернень працівниками центрів надано 20437 консультацій та роз’яснень, тобто надано первинну правову допомогу, а решта – 2073 громадян отримали вторинну правову допомогу.

Забезпечено роботу 100 дистанційних пунктів, під час роботи яких 828 осіб отримали правову допомогу.  Юристи здійснили 229 виїздів мобільних консультаційних пунктів, а 73 особи отримали адресну правову допомогу. Загальна кількість осіб, які отримали правову допомогу під час роботи мобільних точок доступу – 677.

У 3 кварталі у межах програми «Прискорення приватних інвестицій у сільське господарство» проведено 20 правопросвітницьких заходів, у яких взяли участь 160 осіб. Кількість наданих правових консультацій з земельних питань – 399; кількість звернень за безоплатною вторинною правовою допомогою із земельних питань – 22.

За 9 місяців відділом контактного центру надано 36300 правових консультацій; надано контактні дані щодо місцевих центрів з надання БВПД/бюро правової допомоги, інших територіальних  органів влади – 14619.

Окремої уваги заслуговує і активна правопросвітницькапроєктна діяльність, плідна співпраця із представниками засобів масової інформації, забезпечення громадян доступом до сервісів Міністерства юстиції України, розвиток мережі партнерів тощо.

Вашій увазі пропонуємо презентації щодо роботи центрів системи БПД Сумщини за 9 місяців 2020 року:

Регіональний центр з надання БВПД у Сумській області

Конотопський місцевий центр з надання БВПД

Охтирський місцевий центр з надання БВПД

Сумський місцевий центр з надання БВПД

Шосткинський місцевий центр з надання БВПД