назад

Понад 300 тисяч дзвінків за 4 роки прийняв контакт-центр системи БПД у Сумах

Сотні дзвінків на день, сотні юридичних запитань, звернень, прохань надати роз’яснення чи поради – у такому режимі ось уже 4 роки поспіль працює контактний центр системи безоплатної правової допомоги в місті Суми. І за цей період він продемонстрував не лише динамічні показники свого розвитку, а й вагому роль у наданні правової допомоги громадянам України.

У тестовому режимі контактний центр розпочав роботу 24 квітня, а офіційний запуск відбувся 17 липня 2017 року. Наразі роботу контактного центру забезпечують 10 висококваліфікованих юристів, які мають повну вищу юридичну освіту. За 4 роки вони опрацювали понад 312 тис. дзвінків, які надійшли на єдиний номер системи БПД 0 800 213 103. Понад 78% дзвінків – це правові консультації.

Система БПД постійно популяризує послуги контактного центру, тож попит на них зростає. Так, за перше півріччя 2020 року було опрацьовано близько 35,5 тис. дзвінків, а за перше півріччя 2021 – уже близько 46,5. Тобто за рік кількість дзвінків за той самий період збільшилася на 30%.

«Ми пишаємося тим, що саме юристи системи БПД Сумщини допомагають жителям різних регіонів України отримати відповіді на свої правові питання, дізнатися потрібну інформацію, порадитися, як краще вирішити ту чи іншу складну життєву ситуацію. Неабияку роль наш контактний центр відіграв у період так званих жорстких карантинних обмежень, коли центри та бюро правової допомоги, як і інші установи й організації нашої країни, змушені були перейти на дистанційну форму роботи, мінімізувати будь-які контакти з клієнтами. І в цей непростий час саме контакт-центр тримав на своїх плечах вагу правових питань, з якими зверталися громадяни», – говорить директорка Регіонального центру з надання БВПД у Сумській області Олена Демченко.

5 найпоширеніших питань до юристів контактного центру:

  1. Безоплатне отримання земельної ділянки.
  2. Протидія домашньому насильству.
  3. Діяльність мікрофінансових організацій та колекторів.
  4. Зняття арешту з банківських рахунків та іншого майна боржника.
  5. Визнання виконавчого напису нотаріуса таким, що не підлягає виконанню.

Крім того, багато дзвінків надходить щодо оскарження дій суб’єктів владних повноважень, відшкодування моральної та матеріальної шкоди, розірвання шлюбу та стягнення аліментів, захисту прав споживачів, розмитнення транспортних засобів, оформлення субсидій, пільгового виходу на пенсію, обмежень та заборон під час карантину.

З відкриттям ринку землі значно збільшилася кількість дзвінків саме із так званих земельних питань.

«З 1 липня 2021 року кожен громадянин отримав можливість реалізувати право на відчуження своєї земельної ділянки. Проєкт «Програма прискорення приватних інвестицій у сільське господарство», до реалізації якого залучена система безоплатної правової допомоги, покликаний покращити правову свідомість та обізнаність власників земельних ділянок. До цього важливого завдання долучений і контактний центр. Так, за перші 6 місяців 2021 року було надано 1375 правових консультацій із земельних питань», – зазначає начальник відділу забезпечення роботи контактного центру Ігор Шпак.

Найчастіше громадяни зверталися за правовою допомогою з таких земельних питань:

  1. Оренда земельних ділянок сільськогосподарського призначення (стягнення орендної плати, повернення земельної ділянки після закінчення договору оренди, наслідки нереєстрації договору орендарем, дострокове розірвання договору).
  2. Скасування заборони на відчуження земельних ділянок сільськогосподарського призначення (мораторій).
  3. Спори між сусідами щодо меж земельних ділянок (правила добросусідства).
  4. Питання спадкування земельних ділянок.
  5. Порядок безоплатної приватизації земельних ділянок (складання заяви та
    пошук графічних матеріалів).

Також багато запитань щодо оформлення права власності на земельну ділянку (пай), яка не була виділена в натурі, порядку сплати земельного податку, відновлення втрачених або знищених документів на право власності на земельну ділянку, порядку продажу земельних ділянок сільськогосподарського призначення, підстав для відмови, податків та зборів при відчуженні земельних ділянок сільськогосподарського призначення.

Юристи контактного центру постійно підвищують свій професійний рівень, проходять спеціальні навчання, тренінги, вебінари тощо. Ця професія вимагає високого рівня знань з різних галузей права, комунікабельності, стресостійкості, уважності та пунктуальності. І наші фахівці повністю відповідають цим вимогам, тож отримують на свою адресу чимало вдячних відгуків клієнтів:

«Хочу висловити подяку консультанту контактного центру системи БПД Олександру, який проконсультував з приводу проведення сусідом ремонтних робіт із використанням перфоратора. Юрист надав оперативну, конструктивну, толерантну, інтелігентну, кваліфіковану відповідь. Дякую за якісну роботу та бажаю подальшого розвитку в кар’єрі», – Галина, м. Дніпро

«Дякую консультанту контактного центру Наталії за якісно надану юридичну консультацію, професіоналізм і сердечне ставлення до співвітчизників», – Володимир, м. Київ

«Я дякую юристу безоплатної правової допомоги Дмитру. Він надав конструктивну правову консультацію з посиланням на статті як цивільного, так і кримінального законодавства», – Валентина, м. Вінниця

Не виходячи з дому, у зручний час, не контактуючи зайвий раз з іншими клієнтами – саме так кожен громадянин може отримати правову консультацію за єдиним номером системи БПД 0 800 213 103. Цей сервіс став у пригоді тисячам українців, які вже встигли оцінити його переваги. Оцініть і ви!