У листопаді 2019 року до відділу забезпечення роботи контактного центру Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Сумській області надійшло 7574 дзвінки. Громадяни телефонували з різних юридичних питань й радилися з фахівцями, як вирішити ту чи іншу правову проблему.
Зокрема, юристи контактного центру надали:
- Роз’яснення, консультації та правову інформацію – 6351.
- Контактні дані місцевих центрів, бюро правової допомоги –
- Роз’яснення порядку звернення до органів державної влади, місцевого самоврядування – 1.
Спектр питань, з якими звертаються громадяни, доволі широкий:
Адміністративне – 1204
Житлове – 294
Земельне – 288
Інші питання – 737
Кримінальне – 563
Пенсійне – 116
Податкове – 59
Сімейне – 622
Спадкове – 226
Трудове – 354
Цивільне – 1813
Неправові питання – 75
Дзвінки надходили з ріних куточків України:
Тернопільська – 124
Закарпатська – 110
Чернівецька – 104
Волинська – 203
Рівненська – 110
Івано-Франківська – 169
Хмельницька – 149
Черкаська – 188
Чернігівська – 166
Кіровоградська – 162
Сумська – 198
Львівська – 256
Вінницька – 285
Луганська – 152
Херсонська – 205
Миколаївська – 217
Полтавська – 287
Житомирська – 238
Одеська – 318
Харківська – 444
Запорізька – 300
Донецька – 388
Дніпропетровська – 945
Київська – 1299
Найчастіше до контактного центру зверталися з наступними питаннями:
– порядок виконання судових рішень;
– щодо пільгових категорій громадян;
– щодо правил перевезення дітей;
– порядок оформлення права власності на спадкове майно;
– куди звертатися у випадку, якщо особа потерпіла від домашнього насильства;
– порядок отримання різних видів соціальних допомог.
Звертаємо увагу! Консультації юристів за єдиним номером системи безоплатної правової допомоги 0 800 213 103 надаються з понеділка по п’ятницю з 09:00 до 18:00.