назад

Понад 7,5 тисяч дзвінків прийняли юристи контактного центру на Сумщині упродовж листопада 2019 року

У листопаді 2019 року до відділу забезпечення роботи контактного центру Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Сумській області надійшло 7574 дзвінки. Громадяни телефонували з різних юридичних питань й радилися з фахівцями, як вирішити ту чи іншу правову проблему.

Зокрема, юристи контактного центру надали:

  1. Роз’яснення, консультації та правову інформацію – 6351.
  2. Контактні дані місцевих центрів, бюро правової допомоги –
  3. Роз’яснення порядку звернення до органів державної влади, місцевого самоврядування – 1.

Спектр питань, з якими звертаються громадяни, доволі широкий:

Адміністративне – 1204

Житлове – 294

Земельне – 288

Інші питання – 737

Кримінальне – 563

Пенсійне – 116

Податкове – 59

Сімейне – 622

Спадкове – 226

Трудове – 354

Цивільне – 1813

Неправові питання – 75

Дзвінки надходили з ріних куточків України:

Тернопільська – 124

Закарпатська – 110

Чернівецька – 104

Волинська – 203

Рівненська – 110

Івано-Франківська – 169

Хмельницька – 149

Черкаська – 188

Чернігівська – 166

Кіровоградська – 162

Сумська – 198

Львівська – 256

Вінницька – 285

Луганська – 152

Херсонська – 205

Миколаївська – 217

Полтавська – 287

Житомирська – 238

Одеська – 318

Харківська – 444

Запорізька – 300

Донецька – 388

Дніпропетровська – 945

Київська – 1299

Найчастіше до контактного центру зверталися з наступними питаннями:

– порядок виконання судових рішень;

– щодо пільгових категорій громадян;

– щодо правил перевезення дітей;

– порядок оформлення права власності на спадкове майно;

– куди звертатися у випадку, якщо особа потерпіла від домашнього насильства;

– порядок отримання різних видів соціальних допомог.

Звертаємо увагу! Консультації юристів за єдиним номером системи безоплатної правової допомоги 0 800 213 103 надаються з понеділка по пятницю з 09:00 до 18:00.