назад

Понад 90 тисяч людей зателефонували на «гарячу лінію» системи БПД від початку року

Правова допомога від держави дистанційно! Юристи у Чернівцях та Сумах продовжують приймати дзвінки за єдиним безкоштовним номером всеукраїнського контактного центру системи БПД 0 800 213 103. Так, за січень-березень 2020 року на «гарячу лінію» звернулося понад 90 тисяч громадян України.

Найбільше люди телефонували з таких питань:

–      юридичні консультації – 25 474 дзвінки;

–      отримання контактної інформації про регіональні, місцеві центри та бюро правової допомоги – 10 889;

–      роз’яснення та консультації щодо отримання БПД – 2 586;

–      повідомлення про затримання – 2 763.

   Також із лютого працює «гаряча» лінія з попередження домашнього насильства за номером 15-47, на яку працівники контакт-центру спрямували 101 особу. У свою чергу 25 постраждалих від домашнього насильства були направлені на консультацію у контакт-центр системи БПД.

    Загалом, за увесь час роботи контактного центру, починаючи з 3 жовтня 2015-го по 31 березня 2020 року, надійшло понад 1 мільйон 120 тисяч дзвінків.

Довідково

Всеукраїнський контакт-центр системи безоплатної правової допомоги:

• забезпечує зв’язок із регіональними центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги, надає інформацію про місцезнаходження центрів, контактні номери телефонів, інші засоби зв’язку;
• спрямовує повідомлення про затримання осіб відповідно до кримінального процесуального законодавства та законодавства про адміністративні правопорушення для призначення таким особам адвоката за рахунок держави;
• консультує з питань, пов’язаних із наданням безоплатної правової допомоги;
• інформує про «гарячі» телефонні лінії з питань надання соціальних послуг та захисту прав людини;                                      • надає правову інформацію, консультації і роз’яснення з правових питань;
• інформує про можливості отримання правової допомоги від інших організацій, зокрема недержавних, з якими у центрів із надання безоплатної вторинної правової допомоги налагоджені партнерські відносини;
• забезпечує зворотній зв’язок із питань надання безоплатної вторинної правової допомоги, зокрема – приймає скарги на діяльність центрів та адвокатів.