назад

Директорів шкіл та дитсадків Городницької ОТГ навчали протидіяти булінгу в навчальних закладах

Як захистити постраждалих від булінгу? Як можуть допомогти у центрах та бюро безоплатної вторинної правової допомоги? Розповідаємо по це не лише школярам, а й педагогам. Провели навчання для директорів шкіл та дитячих садочків Городницької ОТГ.  Лекцію на тему “Протидія булінгу в навчальних закладах” прочитала начальник відділу правопросвітництва та надання безоплатної правової допомоги Новоград-Волинського місцевого центру Юлія Данюк.

Під час навчання вона розповіла, як відрізнити булінг від звичайного конфлікту та які дії законодавець вважає булінгом. Юлія Данюк пояснила алгоритм дій працівників навчального закладу при виявленні таких випадків. Детально зупинилась на санкціях, що накладаються на кривдника та відповідальних осіб, що не вжили заходів для протидії булінгу у своєму навчальному закладі. Також згадали про таке явище, як кібербулінг і в чому він полягає. З освітянами обговорили причини виникнення цькування в дитячих колективах та способи їх подолання.

Булінг — це насилля, що має систематичність та один вид якого часто переплітається з іншим, наприклад, психологічний тиск, погрози переростають у фізичне насилля. Це велика соціальна проблема в навчальних закладах та дитячих колективах в усьому світі. Наше завдання, як дорослих, допомогти дітям обрати правильну модель поведінки та роз’яснити, що право на повагу до себе мають всі люди, – наголосила Юлія Данюк.

Також педагогічним працівникам було повідомлено про контакти за якими можна звернутися за допомогою та консультацією.

А саме:

Безкоштовний номер системи безоплатної правової допомоги – 0 800 213-103;

Національна дитяча «гаряча лінія» – 116-111, 0 800-500-225;

Національна поліція – 102;

Уповноважений Президента з прав дитини – 044 255-76-75;

Чат-бот “Кіберпес” для дітей, батьків, вчителів, який розповідає про можливі дії у випадку кібербулінгу, як самостійно видалити образливі матеріали із соціальних мереж та ін. Бот працює у Telegram та Viber.