назад

Прийом громадян та зустріч директора Регіонального центру з адвокатами Кременеччини

Доступність та якість – одні з найважливіших принципів надання безоплатної правової допомоги. Ми допомагаємо людям не лише в офісах центрів, звиклою практикою є мобільні та дистанційні пункти консультування, он-лайн та телефонне спілкування з клієнтами, виїзні прийоми, надання адресної правової допомоги. Фахівці системи виїжджають у найвіддаленіші куточки нашого краю, аби допомогти людям. Це стосується і клієнтів, що хочуть поспілкуватись з керівництвом системи області – не завжди є змога приїхати до Тернополя.

З метою надання правової допомоги та моніторингу відгуків клієнтів про роботу системи виїзні прийоми проводить директор Регіонального центру Ірина Хондогій. Цього разу керівник працювала у Кременецькому місцевому центрі.

«Саме земельні питання сьогодні особливо цікавлять наших клієнтів. Такий попит зумовлений земельною реформою та запровадженням ринку землі у нашій державі. Це важливо, аби кожен знав, що може звернутись до системи БПД не лише з приводу вже існуючої проблеми, але і порадитись перед тим як вчиняти якусь дію, що може мати різні наслідки» – говорить директор центру.

В рамках візиту керівник також зустрілась з адвокатами, що надають правову допомогу в Кременецькому районі. Обговорили на зустрічі питання оплати послуг та відшкодування витрат адвокатів, які надають безоплатну вторинну правову допомогу, та якості надання БПД.

«Важливо дотримуватись Стандартів якості надання безоплатної вторинної правової допомоги. Кожен наш клієнт, який отримує допомогу за рахунок коштів платників податків, повинен отримати якісні послуги» – підсумувала Ірина Хондогій.