назад

Реальність в умовах карантину: режим роботи державних структур Львівщини

У період карантину, під час режиму надзвичайної ситуації на території України є ризик поширення коронавірусної інфекції Covid-19. Тож державні органи та інші надавачі послуг рекомендують отримувати послуги дистанційно.

Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області рекомендує отримувати послуги дистанційно – за допомогою онлайн-сервісів.

Реєструйтесь на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua/.

В особистому кабінеті є можливість:

  • подати заяву про призначення пенсії в “один дотик”, заяву про перерахунок пенсії;
  • отримати довідки, достовірність яких підтверджується QR-кодом (форми ОК-5/ОК-7, довідка про розмір пенсії, відомості про виплачену заробітну плату, сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж, інші);
  • подати Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстр(і) застрахованих осіб;
  • подати звернення (заяву, скаргу, пропозицію);
  • активувати послугу безкоштовного СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії;
  • сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи).

Отримати необхідну інформацію можна на інформаційній сторінці Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області за посиланням https://www.pfu.gov.ua/lv/ у розділі «Контакти».

Львівський обласний центр зайнятості на період карантину оголосив про тимчасові особливості обслуговування клієнтів центрами зайнятості та їх філіями.

Так, у Львівському обласному центрі зайнятості запроваджений тимчасовий порядок роботи установи.

Контакти обласного центру зайнятості: 79039, м. Львів, вул.Бортнянського, 11 А,  тел/факс приймальні (032) 297-16-97, електронна адреса: kanc@locz.gov.ua

Мапа розміщення центрів зайнятості знаходиться за посиланням: https://www.dcz.gov.ua/map/lvivska-oblast

Телефонні номери “гарячих ліній” Львівського обласного центру зайнятості: (032) 2330183 (032)2330522.

Прийом документів від клієнтів, у тому числі для фіксації наміру клієнта бути зареєстрованим як безробітним, здійснюється засобами електронного зв’язку або через скриньки для прийому кореспонденції, що розміщені у кожному центрі зайнятості.

Головне управління Державної податкової служби у Львівській області закликає максимально використовувати дистанційний формат спілкування.

Якщо ж причина звернення невідкладна і потребує обов’язкового відвідування , Державна податкова служба просить дотримуватись рекомендацій Міністерства охорони здоров’я України щодо зменшення впливу та передачі гострих респіраторних вірусних інфекцій:

  • за можливості користуватися захисною маскою та дезінфікуючими засобами;
  • не створювати скупчення людей у ЦОП. Пам’ятайте про необхідність дотримання безпечної відстані між людьми (щонайменше 1,5 метра);
  • уникайте контакту з усіма, хто має жар та кашель.

Інформація про Головне управління ДПС у Львівській області міститься за посиланням:

https://lv.tax.gov.ua/dfs-u-regioni/golov-upr/kontakti-/

Електронні скриньки для надсилання громадянами письмових звернень у вигляді сканкопій або фотокопій через засоби електронного зв’язку: lv.appeal@tax.gov.ua

Для отримання інформаційно-довідкових послуг без використання електронного цифрового підпису: idd@tax.gov.ua

У разі необхідності кореспонденцію на адресу Головного управління ДПС у Львівській області рекомендуємо надсилати засобами поштового зв’язку на адресу: 79003, м. Львів, вул. Стрийська, 35, або у сканованому вигляді електронною поштою на адресу: lv.official@tax.gov.ua або через Електронний кабінет.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua , а також через офіційний вебпортал ДПС https://tax.gov.ua/ .

Як працюють Центри надання адміністративних послуг Львівської області

Перелік та режим роботи ЦНАПів Львівщини знаходиться за посиланням: https://my.gov.ua/info/servicecenters/13

Організація роботи ЦНАП:

  • У відкритій частині ЦНАП має перебувати не більше людей, ніж робочих місць для обслуговування
  • Поза межами приміщення мають бути зручні місця очікування в черзі на відстані не менше 1 метра один від одного
  • Відстань між відвідувачами та адміністраторами також не має бути менша ніж 1 метр
  • Не допускати громадян з ознаками інфекційних захворювань без масок у приміщення, рекомендувати їм звернутися пізніше або отримати послугу електронно (якщо це можливо)
  • Документи потрібно приймати таким чином, щоб громадяни якомога менше перебували у приміщенні – наприклад, через скриньки для кореспонденції
  • Організувати прийом громадян за попереднім записом (за телефоном, через сайт)
  • Забезпечити позачергове обслуговування для громадян літнього віку, вагітних жінок та громадян з дітьми
  • Консультувати громадян дистанційно
  • Надсилати результати послуг поштою чи кур’єрською доставкою

Міністерство юстиції запрошує до “Онлайн будинку юстиції”

Щоб отримати послуги юстиції, не виходячи із дому, можна скористатися вебпорталом “Онлайн будинок юстиції” https://online.minjust.gov.ua/ . Для цього вам знадобиться лише комп’ютер або смартфон.

Через «Онлайн будинок юстиції» можна:

  • повторно отримати документи у сфері реєстрації актів цивільного стану;
  • зареєструвати або ліквідувати фізичну особа підприємця;
  • зареєструвати створення товариства з обмеженою відповідальністю, яке здійснює діяльність на підставі модельного статуту;
  • зареєструвати перехід юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту;
  • зареєструвати громадське об’єднання або засіб масової інформації;
  • отримати дані про електронний цифровий підпис;
  • отримати інформацію з усіх реєстрів Мін’юсту.

Також «Он-лайн будинок юстиції» надає можливість скористатися послугою «СМС-Маяк», яка дозволяє відстежувати будь-які реєстраційні дії, які вчиняються з вашою нерухомістю за допомогою СМС-інформування, а також сповіщає власників про те, хто з користувачів реєстру цікавився їхнім майном.

Як працює Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м.Львів) можна дізнатися за посиланням: https://minjust.gov.ua/str_ter/western_interregional_directorate_of_the_ministryofjustice

Куди звернутись під час карантину, аби отримати детальну правову консультацію

  • зателефонуйте на безкоштовний номер системи безоплатної правової допомоги 0 800 213 103
  • напишіть на електронну пошту найближчого місцевого центру (адреси місцевих центрів Львівщини можна дізнатися на сайті системи БПД) – https://www.legalaid.gov.ua/
  • поставте запитання в месенджер ФБ-сторінки: https://www.facebook.com/Centre.4.Legal.Aid/
  • прочитайте правову консультацію на телеграм-каналі «Безоплатна правова допомога» https://t.me/ualegalaid та обговоріть її у нашому чаті – https://t.me/ualegalaidchat
  • поставте запитання на Інстаграм-сторінці системи БПД https://www.instagram.com/ualegalaid/?hl=uk
  • скористайтеся правничою вікіпедією WikiLegalAid – https://wiki.legalaid.gov.ua