назад

Протягом двох днів директор Регіонального центру з надання БВПД у Донецькій та Запорізькій областях  перебував  з робочим візитом на Донеччині.

Так, Павло Наливайко зустрівся з новообраними керівниками ОТГ  та обговорив напрямки співпраці у  здійсненні правопросвітництва, забезпеченні доступу усіх мешканців громад до безоплатної правової допомоги  шляхом розширення точок доступу в найвіддаленіших населених пунктах, як в режимі офлайн так і онлайн, в умовах карантину.

Додатково директор Регіонального центру, повідомив, про можливість землевласників отримати безоплатну правову допомогу у вирішенні земельних питань у відділах бюро правової допомоги.

За результатами робочих зустрічей досягнуті домовленості щодо прийняття місцевих програм надання БПД для мешканців Сартанської та Великоновосілківської ОТГ. Основна мета місцевих програм – організація та забезпечення здійснення спільних виїздів до сіл, які входять до складу ОТГ, проведення право просвітницьких заходів, інформаційних компаній тощо.

«Пріоритетним напрямком системи БПД є забезпечення спроможності мешканців територіальних  громад знати та захищати свої права», зазначив директор Регіонального центру, Павло Наливайко.

Також, Павло Наливайко, спільно з фахівцями Маріупольського центру, взяв участь у виїзному консультуванні мешканців Сартанської ОТГ з земельних питань. Людей, які звернулись турбували питання  щодо розподілу земельних ділянок, вступу в спадщину для отримання земельної ділянки.

Під час зустрічі з працівниками відділів Волноваського, Великоновосілківського, Покровського та Курахівського  бюро правової допомоги  Маріупольського центру проаналізували результати роботи  відділів в умовах карантину,  кожен поділився досвідом впроваджених новітніх підходів організації  роботи. Карантинні обмеження вплинули на показники діяльності, проте співробітники  знайшли нові підходи та механізми для покращення якості правових послуг та полегшення комунікації з клієнтами.

Наприклад, тепер отримати правову допомогу стало ще зручніше, для цього не обов’язково відвідувати центр, можливо зв’язатися з фахівцем в зручний для клієнта спосіб телефоном, поштою,  у соціальних мережах Facebook, телеграм  тощо,  або знайти необхідну консультацію у соціальних мережах. В період карантину, юристи перейшли в формат онлайн правопросвітництва, аби якомога більше людей дізнавались про способи вирішення правових питань та змін у законодавстві.