назад

Стратегії розвитку безоплатної правової допомоги презентували в Харкові

Стратегічна сесія керівного складу регіональних та місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги Луганської, Сумської, Харківської областей відбулась у Харкові, у Правовому клубі PRAVOKATOR.

Відкрив сесію Олексій Бонюк, директор Координаційного центру з надання правової допомоги.

«Уряд визначив систему як один з пріоритетів своєї діяльності і сформулював цілі, які можуть здатися новими для нас, але стратегічні напрями розвитку системи залишаються незмінними. Досягти цілей можна, тільки злагоджено працюючи», – сказав Олексій Бонюк.

Керівник системи БПД України презентував Стратегічний план розвитку системи. Серед основних задач, що стоять перед системою безоплатної правової допомоги, керівник системи назвав підвищення якості та ефективності надання правової допомоги. Головне – клієнтоорієнтованість нашої системи, задоволеність клієнта, якому ми надаємо правову допомогу.

Анатолій Бородавка, директор Регіонального центру з надання БВПД у Луганській та Харківській областях презентував SWOT-аналіз, досягнення у 2019 році регіону в питаннях доступності та якості надання БПД, правопросвітництва та комунікації, підвищення ефективності діяльності центрів.

 

У межах Стратегічної сесії директор Координаційного центру з надання правової допомоги Олексій Бонюк зустрівся з працівниками та адвокатами системи безоплатної правової допомоги Харківської та Луганської областей.

Обговорили стандарти якості надання правової допомоги, адвокатську етику, оплату праці, та інші питання, важливі для надання адвокатами системи БПД якісної правової допомоги клієнтам. Олексій Бонюк наголосив, що система безоплатної правової допомоги має бути незалежною.

«Втручання в діяльність системи і порушення права на захист – це кричущі випадки», – наголосив Олексій Бонюк.

Директор регіонального центру Анатолій Бородавка стосовно оплати праці адвокатів наголосив на тому, що на сьогодні нарікань на невиплату адвокатам зарплати немає.

Про якість надання безоплатної правової допомоги адвокатами свідчить те, що із 32 скарг, що надійшли на їх роботу, лише дві відповідали дійсності.

«На сьогодні якість – один з найважливіших факторів, які виходять а перше місце», – підкреслив Анатолій Бородавка.

Адвокатам анонсували появу електронного кабінету адвоката – інструменту, який значно спросить звітність. Ще до кінця року доступ до такого кабінету буде надано тим, хто працює в цивільних справах. На початку наступного року – адвокатам у кримінальних справах.