назад

ТОП 10 питань, які цікавили громадян в 2021 за даними Гарячої Лінії системи БПД

Посилення карантинних обмежень, введення по окремих областях «червоної зони». Усе більше організацій та установ переходять на дистанційну форму роботи, або обмежують доступ у зв’язку із карантинними вимогами відносно вакцинації. Небезпека пов’язана із підвищенням захворюваності та швидким поширенням коронавірусної хвороби.

Юридичне питання може виникнути у будь-кого із зовсім неочікуваних підстав. Як у такий складний період отримати такі необхідні для громадян юридичні консультації та роз’яснення?

Отримати юридичні консультації чи роз’яснення можна, звернувшись за Єдиним номером системи безоплатної правової допомоги в Україні –  0️⃣  8️⃣0️⃣0️⃣  2️⃣1️⃣3️⃣  1️⃣0️⃣3️⃣.

Динаміка звернень до контактного центру засвідчує потребу громадян в отриманні юридичних консультацій в телефонному режимі. Так, за 2021 рік на лінію контактного центру в міста Суми надійшло  84015дзвінків із них правові питання становили – 64252.

ТОП 10 правових питань, які цікавили громадян, що зателефонували за Єдиним номером системи безоплатної правової допомоги в Україні це:

  1. Розірвання шлюбу та стягнення аліментів .
  2. Зняття мораторію на продаж землі сільськогосподарського призначення .
  3. Порядок протидії домашньому насильству.
  4. Відсторонення від роботи .
  5. Карантинні обмеження і відповідальність за порушення карантину .
  6. Відчуження земельних ділянок.
  7. Звільнення з роботи з ініціативи роботодавця та працівника.
  8. Накладення арешту на майно.
  9. Виконання судових рішень .
  10. Оскарження постанови поліції

Найбільш активними дозвонювачами  на Єдиний номером системи безоплатної правової допомоги стали громадяни  із Дніпропетровської, Київської , Вінницької та Донецької областей. Серед найбільш запитуваних галузей права були такі як:

  • цивільне право – 24384 дзвінки,
  • адміністративне  право – 13651 дзвінків,
  • трудове право – 4515 дзвінків,
  • кримінальне право – 4463 дзвінки,
  • сімейне право – 4409 дзвінків,
  • спадкове право – 2877 дзвінків,
  • земельне право – 2418 дзвінків,

«Не виходячи з дому, у зручний час та безоплатно можна отримати відповідь на юридичне питання, інформацію про адреси центрів та бюро правової допомоги, дізнатися про можливість скористатися послугами адвокатів, які співпрацюють із системою БПД. Клієнти надають перевагу дистанційному режиму з метою уникнення скупчення людей та максимального зменшення ризиків захворювання»– говорить начальник відділу забезпечення роботи контактного центру Регіонального центру з надання БВПД у Сумській області Ігор Шпак.

За останній рік можна прослідкувати чітку тенденцію до збільшення попиту на отримання доступної безоплатної правової допомоги, консультацій та інформації дистанційно, в режимі онлайн.

Дбаючи про якість юристи колцентру завжди підвищують свій професійний рівень та беруть участь у тематичних навчаннях. А про якість правових консультацій та оперативність у надання правової інформації свідчать подяки, які надходять на ім‘я консультантів Єдиний номером системи безоплатної правової допомоги.