назад

   Пройшло трохи більше місяця з початку роботи Броварського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги, за час якого команда центру показала своє вміння та бажання працювати, допомагаючи всім без винятку особам, які звернулися до центру.

  За липень поточного року до центру звернулося 56 осіб, більшість звернень була пов’язана з соціальним забезпеченням, земельними та сімейними питаннями, а також з проблемами отримання спадщини.

 

  Заступник начальника відділу попередньої роботи з клієнтами Гнатюк Софія та головний спеціаліст відділу Богданович Анна першими зустрічали клієнтів, виражаючи їм свої доброту та привітність. Завдяки високому рівню професіоналізму, кожен з прийнятих клієнтів не мав претензій до їх роботи та свого обслуговування. Витримка та вміння уникати конфліктних ситуацій допомагають їм у спілкуванні з проблемними клієнтами центру.

   Прикладом кваліфікованого підходу є випадок, коли до центру за допомогою звернулася особа та для підтвердження того, що вона відноситься до пільгової категорії «Ветеран праці» представила пенсійне посвідчення, де стояла відмітка про її належність до ветеранів праці, заявивши, що своє посвідчення ветерана праці вона втратила і їй зробили відмітку в пенсійному посвідченні. З метою перевірки цих відомостей, на запит Центру від управління соціального захисту населення надійшла відповідь, що дана особа до Єдиного державного автоматизованого реєстру пільговиків не внесена та статус «Ветеран праці» через управління не отримувала. Внаслідок чого надання безоплатної вторинної правової допомоги цій особі вмотивовано було припинено.

   На сьогоднішній день у в. о. директора Броварського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги Березинця Валерія Васильовича на особистому прийомі побувало 17 осіб, яким були дані повні та вичерпні відповіді на запитання, надані консультації та роз’яснення. В цілому Центр працює злагоджено, конструктивно та цілеспрямовано відповідно до покладених на нього обов’язків та завдань.