назад

В Миколаєві відбулось перше в цьому році засідання Університету правових знань

Про права споживачів та алгоритм їх захисту у разі порушення йшлося сьогодні в університеті правових знань, що працює на базі Миколаївської обласної наукової бібліотеки. Спікерами виступили представники системи БПД, управління держпродспоживслужби та регіонального представництва уповноваженого з прав людини у Миколаївській області.

Серед іншого, говорили про захист прав при покупках за допомогою мережі Інтернет. Зокрема, заступник директора Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Миколаївській області Євген Мороховець надав практичні рекомендації як захиститися від недобросовісних продавців при покупках в Інтернеті.
Перед покупкою обов’язково з’ясуйте:
• найменування та місцезнаходження продавця
• основні характеристики продукції
• ціну
• порядок прийняття претензій, умови гарантії та поставки
• порядок повернення/ обміну
Забезпечити свою покупку в Інтернеті можна за допомогою:
Відправлення товару з післяплатою.
1. Післяплата – спосіб розрахунку, коли гроші за товар сплачуються у поштовому відділенні та за додаткову плату надсилаються продавцеві. При післяплаті можна оглянути товар прямо у відділенні та відмовитися від купівлі, якщо він не підійшов.
2. Повернення оплати через банк.
Якщо Ви оплатили покупку в Інтернеті, а продавець не відправив куплений товар – зверніться до свого банку із заявою про повернення сплачених коштів. Банк пояснить, чи можливе повернення коштів, скоординує подальші дії та проведе розслідування. Якщо через банк повернути гроші не вдалося – звертайтеся із позовом про відшкодування коштів до суду.

 

Куди звернутися за допомогою?
Цілодобова гаряча лінія Держпродспоживслужби:
044 364 77 80
Адреси (телефони) територіальних органів Держпродспоживслужби
www.consumer.gov.ua.
Єдиний контакт-центр системи безоплатної правової допомоги:
0 800 213 103