24 липня 2015 року Регіональним центром з надання безоплатної вторинної правової допомоги за участі директорів місцевих центрів надання безоплатної вторинної правової допомоги проведено навчання новопризначених спеціалістів місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги Одеського регіону.
Зокрема, пройшли навчання працівники відділів попередньої роботи з клієнтами та відділів організації надання безоплатної вторинної правової допомоги та роботи з адвокатами Першого, Другого та Третього одеського місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги. Основною метою навчання було доведення до відома новопризначених працівників місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги алгоритму роботи місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги.
У ході навчання, відбулось активне обговорення поетапних дій працівників відділів попередньої роботи з клієнтами та відділів організації надання безоплатної вторинної правової допомоги та роботи з адвокатами у разі звернень осіб, які мають право на надання безоплатної вторинної правової допомоги, визначених статтею 14 Закону України «Про безоплатну правову допомогу» та осіб, які не мають такого права.
Крім того, працівникам місцевих центрів роз’яснено концепцію «широкої вітрини місцевого центру», яка полягає в орієнтації всієї діяльності місцевого центру насамперед на задоволення потреб клієнта, а саме:
місцевий центр за своєю суттю покликаний наблизити послугу надання безоплатної вторинної правової допомоги (далі – БВПД) до користувача цієї послуги – клієнта системи. Фактично місцевий центр є зв’язковою ланкою між громадянином і державою з питань забезпечення конституційного права кожного на правову допомогу. Отже, організація діяльності місцевого центру повинна проводитися через призму створення найбільш комфортних умов для особи, яка звернулася до місцевого центру.