назад

Як на Хмельниччині отримати державні послуги в період карантину

Уряд запровадив режим надзвичайної ситуації на всій території України на 30 днів, до 24 квітня 2020 року. Відповідно, всі карантинні обмеження також подовжені до 24 квітня 2020 року. Похід у державні органи, які щоденно обслуговують тисячі громадян, створює зайвий ризик поширення коронавірусної інфекції Covid-19. Тому державні органи та інші надавачі послуг рекомендують отримувати послуги дистанційно. Куди звертатися мешканцям Хмельниччини – у нашому огляді.

Пенсійний фонд України рекомендує отримувати послуги дистанційно – за допомогою онлайн сервісів

Як повідомляє головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області, в роботі сервісних центрів обслуговування громадян запроваджено особливий режим. Першочергово надаються такі послуги: призначення, перерахунок пенсій, допомога на поховання та недоотримана пенсія.

Для вирішення індивідуальних питань, радять телефонувати на «гарячу» телефонну лінію головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області за номером 76 35 13.

Водночас вирішити більшість питань можливо без особистих візитів, скориставшись онлайн сервісами вебпорталу Пенсійного фонду України за посиланням https://portal.pfu.gov.ua/. В особистому кабінеті можна:

  • подати заяву про призначення пенсії в «один дотик»;
  • отримати довідки, достовірність яких підтверджується QR-кодом (форми ОК-5/ОК-7, довідка про розмір пенсії, відомості про виплачену заробітну плату, сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж, інші);
  • перевірити відомості про трудову діяльність («Електронна трудова книжка»);
  • подати Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстр(і) застрахованих осіб;
  • подати звернення (пропозицію тощо).

Завантажуйте мобільний додаток «Пенсійний фонд» і отримуйте доступ до електронних сервісів Пенсійного фонду України у зручному форматі з мобільних пристроїв (смартфонів та планшетів). Завантажити додаток можна за посиланням: https://play.google.com/store/apps/details?id=ua.gov.pfu

Читайте інформаційну сторінку вебпорталу Пенсійного фонду України https://www.pfu.gov.ua/

Тут ви можете також подати:

Телефонуйте до Контакт-центру Пенсійного фонду України за номерами телефонів:

0 800 503 753, 044 281 08 70, 044 281 08 71. Працює з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 20:00; у суботу з – 8:00 до 14:00.

 

Державна служба зайнятості України запровадила на період карантину тимчасові особливості обслуговування клієнтів центрами зайнятості та їх філіями

Державна служба зайнятості як система державних установ продовжує працювати в штатному режимі, проте організовує свою роботу з урахуванням прийнятих рішень Уряду та рекомендацій Всесвітньої організації охорони здоров’я щодо запобігання поширенню епідемії, спричинених коронавірусом COVID-19. Про це йдеться на сайті Хмельницького обласного центру зайнятості.

Тимчасові особливості обслуговування клієнтів центрами зайнятості та їхніми філіями на Хмельниччині передбачають, що:

  1. у кожному центрі зайнятості розміщується оголошення про тимчасовий порядок роботи установи, з адресою електронної пошти, номером телефону чергового фахівця та номером телефону гарячої лінії обласного центру зайнятості;
  2. прийом документів від клієнтів, у тому числі для фіксації наміру клієнта бути зареєстрованим як безробітним, здійснюється засобами електронного зв’язку або через скриньки для прийому кореспонденції, що розміщені у кожному центрі зайнятості. Опрацювання документів проходить щоденно, за результати чого з клієнтотм зв’язується фахівець центру зайнятості, який спеціалізується на питанні, з яким звернувся заявик. З огляду на це необхідно обов’язково надати центру зайнятості актуальні контактні дані, за якими особа перебуваєте на постійному зв’язку.

На виконання рішення Уряду кількість клієнтів, які можуть одночасно перебувати у приміщенні центру зайнятості, становить не більше 10 осіб.

Якщо особа вже зареєстрована як безробітний:

  • кар’єрний радник з нею комунікує засобами телефонного чи електронного зв’язку відповідно до наданих особою контактів при реєстрації. Якщо контакти змінилися або особа хоче їх актуалізувати, потрібно зв’язатися з кар’єрним радником або повідомити їх через гарячу лінію обласного центру зайнятості;
  • на період карантину віддається перевага взаємодії з кар’єрним радником без відвідування центру зайнятості, тобто у дистанційному режимі (телефоном чи через електронну пошту). Саме таким чином особа може отримувати консультації та відповіді на запитання;
  • відвідування центру зайнятості, яке було призначено до запровадження карантину, переноситься на іншу дату. Кар’єрні радники будуть зв’язуватися з клієнтами стосовно призупинення відвідування центру зайнятості.

У разі виникнення питань щодо обслуговування в центрах зайнятості Хмельниччини у період карантину, телефонуйте за номерами «гарячих ліній» (0382) 76-46-42, (0382)65-06-06, або у філії та центри зайнятості (https://khm.dcz.gov.ua/storinka/kontaktni-telefony).

Також працює електронна пошта khm-ocz@kmocz.gov.ua.

Будь-яку інформацію з питань надання послуг службою зайнятості можна отримати в онлайн режимі:

– «Освітній портал» (https://skills.dcz.gov.ua);

– «Електронний кабінет безробітного», «Електронний кабінет роботодавця»;

– «Профорієнтація та розвиток кар’єри» (http://profi.dcz.gov.ua/).

– Телефон «гарячої лінії» Державного центру зайнятості 080050996.

 

Державна податкова служба України закликає максимально використовувати дистанційний формат спілкування

Головне управління ДПС у Хмельницькій області повідомляє, що з метою профілактики, запобігання поширення та мінімізації інфікування коронавірусом COVID-19 платників податків та працівників ДПС на період карантину тимчасово зупинено роботу центрів обслуговування платників, сервісне обслуговування здійснюється у режимі онлайн.
Прийом платників може проводитися у разі крайньої необхідності, за умови попереднього запису (за телефоном, через сайт), лише для надання невідкладних послуг, зокрема:

  • видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків;
  • внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта.

Для отримання адміністративних та інших послуг управління просить використовувати електронні сервіси ДПС, в т.ч. електронний кабінет платника податків (cabinet.tax.gov.ua) або отримати консультацію за телефонами територіальних центрів обслуговування платників податків, що розміщені зза посиланням – https://km.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/413478.html.

Контактний центр Державної податкової служби України продовжує надання консультативних послуг платникам податків у період карантину. Отримати інформаційно-довідкові послуги можна за телефоном 0 800 501 007 з 10.00 до 17.00 (крім суботи, неділі та святкових днів). У неробочий час є можливість залишити запитання за допомогою сервісу «Залиште питання – ми Вам зателефонуємо».

Надіслати запитання та повідомлення можна на електронну адресу idd@tax.gov.ua

Звертаємо увагу, що за допомогою Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (ЗІР) платники мають змогу отримати відповіді на питання, які їх цікавлять, у будь-який зручний для них час.

Скористатись ЗІР можна через офіційний вебпортал ДПС або безпосередньо у мережі Інтернет за адресою http://zir.tax.gov.ua/ .

Мобільні додатки ЗІР можна безкоштовно завантажити через інтернет-магазини App Store та Google Play.

 

Як працюють центри надання адміністративних послуг

Управління адміністративних послуг у м. Хмельницькому (вул. Соборна, 16), його територіальні підрозділи (філія № 1, вул. Грушевського, 86) тимчасово призупиняють прийом громадян та юридичних осіб на весь період карантинних заходів з питань надання адміністративних, дозвільних, реєстраційних послуг, оформлення біометричних документів, оформлення електронного квитка та інших адміністративних послуг.
Управління адміністративних послуг (вул. Соборна, 16) надає консультації за допомогою телекомунікаційних засобів зв’язку.
Громадянам та юридичним особам рекомендують подавати документи засобами поштового та телекомунікаційного зв’язку (Единий державний портал адміністративних послуг https://my.gov.ua/, у тому числі через інтегровані з ним інформаційні системи державних органів (докладніше*), портал Хмельницької міської ради MyCity http://mycity.khm.gov.ua/ .

Отримати консультації у телефонному режимі: (0382)76-58-61, 70-27-71, 70-27-93, 70-27-91, електронною поштою: cnap@khm.gov.ua.

Контакти інших ЦНАПів області можна знайти за посиланням – https://my.gov.ua/info/servicecenters/22.

Загалом Мінцифра підготувало ряд рекомендацій, які важливо врахувати при плануванні роботи кожного центру надання адміністративних послуг. Перелік ЦНАПів за посиланням https://my.gov.ua/info/servicecenters.

Центрам надання адміністративних послуг рекомендовано: провести інформаційну кампанію з рекомендацією відкласти візит до ЦНАП, якщо це не терміново; поінформувати про зміни у графіку прийому та обслуговування; повідомити громадян про можливість та способи отримання послуг в електронній формі; розмістити на вході до приміщення інформацію про дистанційний зв’язок та попередній запис на прийом.

 

Міністерство юстиції запрошує до «Онлайн будинку юстиції»

Щоб отримати послуги юстиції, не виходячи із дому, можна скористатися вебпорталом «Онлайн будинок юстиції» https://online.minjust.gov.ua/ . Для цього вам знадобиться лише комп’ютер або смартфон.

Через «Онлайн будинок юстиції» можна:

повторно отримати документи у сфері реєстрації актів цивільного стану;

зареєструвати або ліквідувати фізичну особа підприємця;

зареєструвати створення товариства з обмеженою відповідальністю, яке здійснює діяльність на підставі модельного статуту;

зареєструвати перехід юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту;

зареєструвати громадське об’єднання або засіб масової інформації;

отримати дані про електронний цифровий підпис;

отримати інформацію з усіх реєстрів Мін’юсту.

Також «Он-лайн будинок юстиції» надає можливість скористатися послугою «СМС-Маяк», яка дозволяє відстежувати будь-які реєстраційні дії, які вчиняються з вашою нерухомістю за допомогою СМС-інформування, а також сповіщає власників про те, хто з користувачів реєстру цікавився їхнім майном.

Центрально-Західне міжрегіональне управління юстиції закликає громадян на  період карантину утриматися від особистого відвідування державних нотаріальних контор, нотаріальних архівів та приватних нотаріусів, консультуватися із нотаріусами засобами телефонного та інтернет-зв’язку. Контакти державних нотаріальних контор та нотаріальних архівів області можна знайти за посиланням  https://bit.ly/2Jx8vja, а контакти приватних нотаріусів за посиланням https://bit.ly/3dMRNdN.

Особистий прийом буде здійснюватись лише за крайньої необхідності за попереднім записом. Відвідувачів просять приходити в медичних масках, не створювати у нотаріальних конторах скупчення людей, не стояти в чергах. Фактично, єдиний терміновий привід звернутися до нотаріуса – якщо для заведення спадкової справи (6 місяців з дня смерті) залишилося мало часу, але і в цьому випадку спочатку слід зателефонувати нотаріусу.

На час дії карантину  запроваджено «гарячі телефонні лінії» у відділах з питань нотаріату. Центральний відділ з питань нотаріату (Хмельницька область) – (0382) 70-49-06.

 

Куди звернутись під час карантину, щоб отримати детальну правову консультацію

На Хмельниччині працюють чотири місцеві центри з надання безоплатної правової  допомоги. Звертатися до центрів у період карантину радимо за номерами телефонів або електронною поштою, вказаними на сайті системи БПД).

Щоб отримати правову допомогу від держави, можете обрати також один із запропонованих нижче способів: