назад

Як отримати послуги під час карантину на Буковині

До 24 квітня 2020 року Уряд запровадив режим надзвичайної ситуації на всій території України. Відповідно, до цього ж числа подовжені й всі карантинні обмеження. Похід у державні структури, які щоденно обслуговують тисячі громадян, створює зайвий ризик поширення коронавірусної інфекції Covid-19. Тому державні органи та інші надавачі послуг рекомендують отримувати послуги дистанційно. Як це працює на Буковині – у матеріалі Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Чернівецькій області.

 

 

Головне управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області.

Фахівці Головного управління Пенсійного фонду області обслуговуватимуть громадян для вирішення виключно невідкладних питань, наприклад, оформлення документів для виплати допомоги на поховання.

     Отримати послуги з пенсійного забезпечення у цей період  можна дистанційно, скориставшись:

1.     вебпорталом Пенсійного фонду України: https://portal.pfu.gov.ua

В особистому кабінеті є можливість:

  • подати заяву про призначення пенсії в “один дотик”, заяву про перерахунок пенсії;
  • отримати довідки, достовірність яких підтверджується QR-кодом (форми ОК-5/ОК-7, довідка про розмір пенсії, відомості про виплачену заробітну плату, сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж, інші);
  • подати Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстр(і) застрахованих осіб;подати звернення (заяву, скаргу, пропозицію);
  • активувати послугу безкоштовного СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії;сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи).Завантажуйте мобільний додаток “Пенсійний фонд” і отримуйте доступ до електронних сервісів Пенсійного фонду України у зручному форматі з мобільних пристроїв (смартфонів та планшетів). Завантажити додаток можна за посиланням: https://play.google.com/store/apps/details?id=ua.gov.pfu

2.     Телефоном «гарячої лінії»: +380 (372) 51 40 70

3.     Шляхом направлення звернень на:

  • електронну адресу: [email protected]
  • поштову адресу: 58002, м.Чернівці, площа Центральна, 3
     

Чернівецька обласна служба зайнятості

У кожній філії обласного центру зайнятості на період карантину запроваджено тимчасові особливості обслуговування клієнтів. Зокрема, розміщено оголошення про тимчасовий порядок роботи установи, адреса електронної пошти, номер телефону чергового фахівця, номери телефонів «гарячих ліній» Чернівецького обласного центру зайнятості.

Якщо ви маєте намір зареєструватися у центрі зайнятості як безробітний, ви можете це здійснити через засоби електронного зв’язку або скриньки для кореспонденції, розміщеної біля входу в приміщення центру зайнятості, надавши копії необхідних документів та відповідної заяви. Зразки заяви можна отримати у чергового фахівця філії або роздрукувати самостійно https://bitly.su/cUHn.

Телефони та електронні адреси Чернівецької міської та районних філій обласного центру зайнятості тут: https://chn.dcz.gov.ua/publikaciya/kontaktni-dani-rayonnyh-ta-miskyh-filiy-cherniveckogo-oblasnogo-centru-zaynyatosti

Опрацювання документів проходить щоденно, за результати чого з вами зв’язується фахівець центру зайнятості, який спеціалізується на питанні, що вас цікавить. Звертаємо увагу, що вам необхідно обов’язково надати центру зайнятості актуальні контактні дані, за якими ви перебуваєте на постійному зв’язку.

Якщо ви вже зареєстровані як безробітний:

  • кар’єрний радник з вами комунікує засобами телефонного чи електронного зв’язку відповідно до наданих вами контактів при реєстрації. Якщо ваші контакти змінилися або ви хочете їх актуалізувати, рекомендуємо зв’язатися з вашим кар’єрним радником або через гарячу лінію обласного центру зайнятості.
  • на період карантину віддається перевага взаємодії з кар’єрним радником без відвідування центру зайнятості, тобто у дистанційному режимі (телефоном чи через електронну пошту). Саме таким чином ви можете отримувати консультації та відповіді на ваші запитання
  • відвідування центру зайнятості, яке було призначено до запровадження карантину, переноситься на іншу дату. Пам’ятайте, що кар’єрні радники будуть з вами зв’язуватися стосовно призупинення відвідування центру зайнятості
  • у разі, якщо відвідування було призначене до 12.03.2020, тобто до запровадження карантину, на березень 2020, але ви повідомили кар’єрного радника про неможливість відвідування центру зайнятості/ філії через побоювання за своє здоров’я чи через погане самопочуття, за таке невідвідування до вас не будуть застосовуватися штрафні санкції, так само як ви не будете зняті з обліку
  • якщо ви бажаєте припинити реєстрацію у службі зайнятті у період дії карантину, Ви маєте подати відповідну заяву поштою, через скриньку для кореспонденції або електронною поштою (скан-копія) із подальшим підтвердженням на паперових носіях.У разі виникнення питань щодо обслуговування в центрах зайнятості в період карантину, телефонуйте за номерами “гарячих ліній”:  (0372) 52-23-73, (0372) 51-18-88, e-mail: [email protected]

Головне управління державної податкової служби у Чернівецькій області

Центри обслуговування платників області надають адміністративні послуги у режимі онлайн, а також за попереднім записом за телефонами, виключно, для надання невідкладних послуг у разі гострої необхідності, а саме:

  • видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків;
  • внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта;
  • інші невідкладні послуги (реєстрація книг обліку ФОП, інші довідки).Головне управління держаної податкової служби у Чернівецькій області наполегливо рекомендує користуватись дистанційними формами комунікації, не відвідувати податкові органи без крайньої необхідності та максимально використовувати електронні сервіси, зокрема:

–   офіційні скриньки ГУ ДПС у Чернівецькій області та її територіальних органів для листування та номери телефонів;

–   необхідна інформація на субпорталі https://cv.tax.gov.ua/ та у Фейсбуці;

–  електронний кабінет (https://cabinet.tax.gov.ua) можна скористатись інформацією, яка є загальнодоступною, зокрема податковим календарем, інформацією з реєстрів страхувальників, платників єдиного податку, платників ПДВ та інших реєстрів, завантажити бланки податкової звітності тощо;

– електронна звітність (http://tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/), де розміщено спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності»;

–   банер «Декларування громадян» https://cv.tax.gov.ua/deklaratsiyna-kampaniya-2020/;

–   загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс (http://zir.tax.gov.ua/), де можливо передивитись «Запитання –    відповіді з Бази знань»; «Нормативні та інформаційні документи»; «Останні зміни в законодавстві»; «Письмові консультації» тощо.

Контактні дані Головного управління ДПС у Чернівецькій області можна знайти тут: https://cv.tax.gov.ua/dfs-u-regioni/golov-upr/kontakti-/

Центри надання адміністративних послуг (ЦНАП)

З переліком ЦНАПів, у тому числі, й у Чернівецькій області, та інформацією щодо їх роботи, контактною інформацією, ви можете ознайомитись за посиланням: https://my.gov.ua/info/servicecenters/24

Водночас повідомляємо, що Мінцифра підготувала ряд рекомендацій, які важливо врахувати при плануванні роботи кожного центру надання адміністративних послуг.

Центрам надання адміністративних послуг рекомендовано:

  • Провести інформаційну кампанію з рекомендацією відкласти візит до ЦНАП, якщо це не терміново
  • Проінформувати про зміни у графіку прийому та обслуговування
  • Повідомити громадян про можливість та способи отримання послуг в електронній формі
  • Розмістити на вході до приміщення інформацію про дистанційний зв’язок та попередній запис на прийомОрганізація роботи ЦНАП:
  • У відкритій частині ЦНАП має перебувати не більше людей, ніж робочих місць для обслуговування
  • Поза межами приміщення мають бути зручні місця очікування в черзі на відстані не менше 1 метра один від одного
  • Відстань між відвідувачами та адміністраторами також не має бути менша ніж 1 метр
  • Не допускати громадян з ознаками інфекційних захворювань без масок у приміщення, рекомендувати їм звернутися пізніше або отримати послугу електронно (якщо це можливо)
  • Документи потрібно приймати таким чином, щоб громадяни якомога менше перебували у приміщенні – наприклад, через скриньки для кореспонденції
  • Організувати прийом громадян за попереднім записом (за телефоном, через сайт)
  • Забезпечити позачергове обслуговування для громадян літнього віку, вагітних жінок та громадян з дітьми
  • Консультувати громадян дистанційно
  • Надсилати результати послуг поштою чи кур’єрською доставкою

Міністерство юстиції запрошує до “Онлайн будинку юстиції”

Щоб отримати послуги юстиції, не виходячи із дому, можна скористатися вебпорталом “Онлайн будинок юстиції” https://online.minjust.gov.ua/ . Для цього вам знадобиться лише комп’ютер або смартфон.

Через «Онлайн будинок юстиції» можна:

  • повторно отримати документи у сфері реєстрації актів цивільного стану;
  • зареєструвати або ліквідувати фізичну особа підприємця;
  • зареєструвати створення товариства з обмеженою відповідальністю, яке здійснює діяльність на підставі модельного статуту;
  • зареєструвати перехід юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту;
  • зареєструвати громадське об’єднання або засіб масової інформації;
  • отримати дані про електронний цифровий підпис;
  • отримати інформацію з усіх реєстрів Мін’юсту.Також «Он-лайн будинок юстиції» надає можливість скористатися послугою «СМС-Маяк», яка дозволяє відстежувати будь-які реєстраційні дії, які вчиняються з вашою нерухомістю за допомогою СМС-інформування, а також сповіщає власників про те, хто з користувачів реєстру цікавився їхнім майном.

Куди звернутись під час карантину, аби отримати детальну правову консультацію

✅ зателефонувати на безкоштовний номер “гарячої лінії” системи БПД 0800-213-103

✅ поставити запитання в месенджер Фейсбук-сторінки: https://www.facebook.com/Centre.4.Legal.Aid/

✅ прийти в дистанційний пункт доступу і проконсультуватися через Skype з нашим юристом

✅ написати на електронну пошту найближчого місцевого центру (адреси можна дізнатися на сайті системи БПД: https://www.legalaid.gov.ua/)

✅ скористатися правничою вікіпедією: https://wiki.legalaid.gov.ua

✅ прочитати правову консультацію на телеграм-каналі «Безоплатна правова допомога» https://t.me/ualegalaid та обговорити її у нашому чаті – https://t.me/ualegalaidchat

✅ поставити запитання на Інстаграм-сторінці системи БПД: https://www.instagram.com/ualegalaid/?hl=uk