назад

Як отримати правову допомогу на Полтавщині не виходячи з дому

Клієнти системи БПД до 23 березня 2020 року мали  змогу відвідати центри та бюро правової допомоги. Проте,  у зв’язку із погіршенням ситуації, пов’язаної із поширенням коронавірусної інфекції, з 23 березня  і до закінчення карантину система безоплатної правової допомоги призупиняє особистий прийом громадян та надання адресної правової допомоги.   У цей період система БПД надаватиме правові послуги дистанційно.

 «У такий нелегкий для громадян час, слід памʼятати, що карантин — це не перешкода  для отримання правової допомоги від держави. Система БПД працює у дистанційному  режимі, для того, щоб громадяни мали можливість отримати достовірну правову інформацію та правовий захист. Фахівці системи  консультують громадян і допомагають вирішити правові питання», – запевнив очільник системи безоплатної правової допомоги Полтавщини Олександр Черчатий.

Він повідомив, що громадяни можуть зателефонувати за єдиним номером системи БПД 0 800 213 103.

Поставити запитання  громадяни можуть в  месенджер фейсбук-сторінок системи БПД

Сторінка Регіонального центру з надання БВПД у Полтавській області  https://www.facebook.com/poltava.legalaid/

Сторінка Полтавського місцевого центру з надання БВПД  https://ru-ru.facebook.com/2poltavalegalaid

Сторінка Кременчуцького місцевого центру з надання БВПД https://www.facebook.com/kremenchyk.centr/

Сторінка Лубенського місцевого центру з надання БВПД  https://ru-ru.facebook.com/lubnybpd/

Отримати відповідь на правові питання також можна написавши на електронну пошту найближчого центру.

Електронна адреса Регіонального центру з надання БВПД у Полтавській області   [email protected]

Електронна адреса Полтавського місцевого центру з наданя БВПД  [email protected]

Електронна адреса Кременчуцького місцевого центру з надання БВПД [email protected]

Електронна адреса  Лубенського місцевого центру з надання БВПД [email protected]

Інформація про контактні телефони місцевих центрів та бюро правової допомоги  Полтавської області знаходиться тут.

Громадяни,  які не мають доступу до цих засобів комунікації,  можуть залишити звернення у відповідних  скриньках для звернень громадян, які розміщені у зручному  місці біля входу до місцевих центрів   та бюро правової допомоги.