назад

Як отримати юридичні, адміністративні та соціальні послуги в умовах карантину та надзвичайної ситуації на Херсонщині

Нагадуємо, що на час  карантину та режиму надзвичайної ситуації система безоплатної правової допомоги, державні органи та інші надавачі послуг перейшли на дистанційне консультування. Це зроблено з метою виконання умов карантину, захисту громадян від поширення коронавірусної інфекції та мінімізації скупчення людей.

Юридичні послуги

Якщо виникли питання правового характеру – ви можете скористатися сервісами системи безоплатної правової допомоги, а саме:

  • зателефонувати на безкоштовний номер системи БПД: 0 800 213 103 (цілодобово)
  • написати на електронну пошту найближчого місцевого центру (адреси місцевих центрів Херсонської області можна дізнатися на сайті системи БПД) – https://www.legalaid.gov.ua/
  • поставити запитання в месенджер ФБ-сторінки: https://www.facebook.com/Centre.4.Legal.Aid/
  • прочитати правову консультацію на телеграм-каналі «Безоплатна правова допомога» https://t.me/ualegalaid
    та обговорити її у нашому чаті – https://t.me/ualegalaidchat
  • поставити запитання на Інстаграм-сторінці системи БПД https://www.instagram.com/ualegalaid/?hl=uk
  • скористатися правничою вікіпедією WikiLegalAid – https://wiki.legalaid.gov.ua

Разом з тим Міністерство юстиції пропонує отримати юридичні послуги через Онлайн будинок юстиції.
Перейшовши за посиланням цього вебпорталу  
https://online.minjust.gov.ua/  – ви зможете:

  • повторно отримати документи у сфері реєстрації актів цивільного стану;
  • зареєструвати або ліквідувати фізичну особа підприємця;
  • зареєструвати створення товариства з обмеженою відповідальністю, яке здійснює діяльність на підставі модельного статуту;
  • зареєструвати перехід юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту;
  • зареєструвати громадське об’єднання або засіб масової інформації;
  • отримати дані про електронний цифровий підпис;
  • отримати інформацію з усіх реєстрів Мін’юсту.

Окрім того, Онлайн будинок юстиції надає можливість скористатися послугою «СМС-Маяк», яка дозволяє відстежувати будь-які реєстраційні дії, що вчиняються з вашою нерухомістю за допомогою СМС-інформування, а також сповіщає власників, хто з користувачів реєстру цікавився їхнім майном.

Як працює Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса) можна дізнатися за телефоном гарячої лінії: (0552) 26-37-25.

Пенсійне забезпечення

Реєструйтесь на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua/

В особистому кабінеті є можливість:

  • подати заяву про призначення або перерахунок пенсії;
  • отримати довідки про розмір пенсії, відомості про виплачену заробітну плату, сплачені страхові внески, набутий страховий стаж тощо);
  • подати Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстр(і) застрахованих осіб;
  • подати звернення (заяву, скаргу, пропозицію);
  • активувати послугу безкоштовного СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії;
  • сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи).

Отримати необхідну інформацію можна на інформаційній сторінці Головного управління Пенсійного фонду України в Херсонській області за посиланням https://www.pfu.gov.ua/ks/ у розділі «Контакти».

 Соціальні послуги

Херсонський обласний центр зайнятості на період карантину оголосив про тимчасові особливості обслуговування клієнтів

Для отримання додаткової інформації ви можете звернутися за номером телефону чергового до відповідного центру зайнятості в області (Офіційний сайт Херсонського обласного центру зайнятості/Контакти/Контактні телефони)

Телефон гарячої лінії Херсонського обласного центру зайнятості: (0552) 46 10 86 (телефони працюють згідно з графіком роботи установи)

Якщо Ви маєте намір зареєструватися як безробітний, це можна зробити з 08:00 до 15:00 год. надіславши документи до відповідного центру зайнятості (скани документів) за електронною адресою (Офіційний сайт Херсонського обласного центру зайнятості/Контакти/Контактні телефони) або поклавши копії документів у скриньку для прийому кореспонденції. Опрацювання документів відбуватимуться з 15:00 до 17:00 год.

Після реєстрації документів фахівець центру зайнятості/філії в цей же день зв’яжеться з Вами для підтвердження та уточнення необхідної інформації.

Послуги у сфері оподаткування

Головне управління Державної податкової служби у Херсонській області,  Автономній республіці Крим та м. Севастополі закликає максимально використовувати дистанційний формат спілкування за допомогою онлайн-сервісів.

Інформація про роботу Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній республіці Крим та м. Севастополі  міститься за посиланням:

https://kherson.tax.gov.ua/dfs-u-regioni/golov-upr/kontakti-/

Якщо ж причина звернення невідкладна і потребує обов’язкового відвідування, Державна податкова служба просить дотримуватись рекомендацій Міністерства охорони здоров’я України.

Адміністративні послуги

Як працюють Центри надання адміністративних послуг Херсонської  області

Перелік ЦНАПів Херсонської області знаходиться за посиланням: https://my.gov.ua/info/servicecenters/21

Центрам надання адміністративних послуг рекомендовано:

  • Провести інформаційну кампанію з рекомендацією відкласти візит до ЦНАП, якщо це не терміново
  • Проінформувати про зміни у графіку прийому та обслуговування
  • Повідомити громадян про можливість та способи отримання послуг в електронній формі
  • Розмістити на вході до приміщення інформацію про дистанційний зв’язок та попередній запис на прийом

Організація роботи ЦНАП:

  • У відкритій частині ЦНАП має перебувати не більше людей, ніж робочих місць для обслуговування
  • Поза межами приміщення мають бути зручні місця очікування в черзі на відстані не менше 1 метра один від одного
  • Відстань між відвідувачами та адміністраторами також не має бути менша ніж 1 метр
  • Не допускати громадян з ознаками інфекційних захворювань без масок у приміщення, рекомендувати їм звернутися пізніше або отримати послугу електронно (якщо це можливо)
  • Документи потрібно приймати таким чином, щоб громадяни якомога менше перебували у приміщенні – наприклад, через скриньки для кореспонденції
  • Організувати прийом громадян за попереднім записом (за телефоном, через сайт)
  • Забезпечити позачергове обслуговування для громадян літнього віку, вагітних жінок та громадян з дітьми
  • Консультувати громадян дистанційно
  • Надсилати результати послуг поштою чи кур’єрською доставкою.

Сервісні центри  Міністерства внутрішніх справ також працюють за окремим графіком,
у режимі онлайн.

Прийом громадян відбувається виключно для надання невідкладних послуг.