назад

Як працюють державні органи на період карантину_Вінниччина

Уряд запровадив режим надзвичайної ситуації на всій території України на 30 днів, до 24 квітня 2020 року.  Похід у державні органи, які щоденно обслуговують тисячі громадян, створює зайвий ризик поширення коронавірусної інфекції Covid-19.Тому державні органи та інші надавачі послуг рекомендують отримувати послуги дистанційно.

Фахівці Регіонального центру з надання БВПД у Вінницькій області вирішили підготувати матеріал для громадян із інформацією про державні органи, послугами яких можна скористатись онлайн, не виходячи із дому.

Отже:

Головне управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області.

Фахівці Головного управління Фонду Вінницької області обслуговуватимуть громадян для вирішення виключно невідкладних питань, наприклад : оформлення документів для виплати допомоги на поховання. Крім того, у період карантину працівники припиняють обслуговування громадян на віддалених робочих місцях в об’єднаних територіальних громадах Вінниччини.

Отримати послуги з пенсійного забезпечення у цей період можна дистанційно, скориставшись вебпорталом Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua) та за безкоштовними номерами обласного контакт-центру Головного управління Пенсійного фонду Вінниччини:

  • для жителів Вінницької області : 0-800-219-108,
  • для жителів міста Вінниці : 50-88-81, 50-88-82, 50-88-83

Команда Вінницького обласного центру зайнятості розширила можливості дистанційного спілкування клієнтів з працівниками служби зайнятості.

З 26 березня 2020 року для зручності громадян обласний центр зайнятості запровадив Google-форму «Електронна консультація територіальних підрозділів Вінницької обласної служби зайнятості», яка розміщена за посиланням: https://forms.gle/mLndG7TSDx8HCmTC7

Якщо у вас виникли запитання, достатньо заповнити форму та надіслати, натиснувши відповідну кнопку в кінці форми. Фахівці обласної служби зайнятості зв’яжуться з вами за вказаними координатами та нададуть відповіді.

Державна податкова служба України закликає максимально використовувати дистанційний формат спілкування!

Відповідно прийом платників в Центрах обслуговування платників Головного управління ДПС у Вінницькій області здійснюється виключно для надання невідкладних послуг у разі гострої необхідності за попереднім записом, а саме щодо:

  • видачі картки платника податків;
  • внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків  з Державного реєстру фізичних осіб –платників податків;
  • внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта.

Номери телефонів для запису  до ЦОП Вінницької ДПІ : (0432)55-67-01, детальніше https://vin.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/413055.html

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua  а також через офіційний вебпортал ДПС https://tax.gov.ua/ . Контактний центр Державної податкової служби України продовжує надання консультативних послуг платникам податків. Отримати інформаційно-довідкові послуги можна за телефоном 0 800 501 007 з 10.00 до 17.00 (крім суботи, неділі та святкових днів).

У неробочий час є можливість залишити запитання за допомогою сервісу «Залиште питання – ми Вам зателефонуємо». Також звертаємо увагу, що вся актуальна інформація розміщується на сайті Головного управління ДПС у Вінницькій області за посиланням  vin.tax.gov.ua.

Щодо здійснення діяльності ЦНАП на період запровадження карантину.

З переліком ЦНАП у Вінницькій області та інформацією щодо їх роботи, контактною інформацією, ви можете ознайомитись на сайті https://my.gov.ua/info/servicecenters/2, з послугами онлайн  https://my.gov.ua/info/services

Міністерство юстиції  в свою чергу запрошує до “Онлайн будинку юстиції”.

Щоб отримати послуги юстиції, не виходячи із дому, можна скористатися вебпорталом “Онлайн будинок юстиції” https://online.minjust.gov.ua/. Для цього вам знадобиться лише комп’ютер або смартфон.

Через «Онлайн будинок юстиції» можна:

  • повторно отримати документи у сфері реєстрації актів цивільного стану;
  • зареєструвати або ліквідувати фізичну особа підприємця;
  • зареєструвати створення товариства з обмеженою відповідальністю, яке здійснює діяльність на підставі модельного статуту;
  • зареєструвати перехід юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту;
  • зареєструвати громадське об’єднання або засіб масової інформації;
  • отримати дані про електронний цифровий підпис;
  • отримати інформацію з усіх реєстрів Мін’юсту.

Контактна інформація Центрально-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький) тел. : (0382) 76-57-49 . Email: info@km.minjust.gov.ua, сайт: https://justice-km.gov.ua/

На час дії карантину запроваджено “гарячі телефонні лінії” у відділах з питань нотаріату:

Центральний відділ з питань нотаріату (Хмельницька область)(0382) 70-49-06

Відділ з питань нотаріату у Вінницькій області (0432) 66-16-35

Відділ з питань нотаріату у Житомирській області (0412) 22-52-39

 Щодо діяльності  Міграційної служби України

Міграційна служба не застосовуватиме штрафних санкцій через несвоєчасне звернення до підрозділів ДМС у період карантину. Відтак, під час карантину до суб’єктів звернення не застосовуватимуться жодні штрафи у зв’язку з несвоєчасним зверненням для оформлення паспорта громадянина України у формі картки (ID-картки), несвоєчасним вклеюванням фотокарток до паспорта громадянина України у формі книжечки по досягненню особою відповідного віку або порушенням міграційного законодавства іноземцями та особами без громадянства, які на законних підставах перебувають в Україні.

Також ДМС припиняє онлайн-запис до електронної черги для оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон. При цьому запис в електронну чергу на оформлення паспорта громадянина України працюватиме, але обслуговування суб’єктів звернення буде здійснюватися лише у виключних випадках та тільки у визначених підрозділах ДМС за попередньо встановленим для кожного з них графіком обслуговування.

Водночас особи, які уже здійснили попередню оплату адміністративних послуг, матимуть можливість скористатися сплаченою квитанцією після закінчення карантину.

Ви також можете зателефонувати на телефонну лінію ДМС, за номерами телефонів : (050) 138-29-11, (096) 915-00-28 або на «гарячі лінії» обласних управлінь ДМС – всі актуальні контакти вказано на офіційному веб-сайті за лінком: https://bit.ly/2UbkskF

З відповідними графіками обслуговування підрозділів ДМС у всіх областях України можна ознайомитися:

– на офіційному веб-сайті ДМС у розділі регіональних новин: (https://dmsu.gov.ua/news/region.html);

– на офіційних сторінках територіальних підрозділів ДМС у соцмережі Facebook: (dmsu.gov.ua/news/dms/7050.html)

Куди звернутись під час карантину, аби отримати детальну правову консультацію:

  •  зателефонуйте на безкоштовний номер системи безоплатної правової допомоги 0 800 213 103;
  • напишіть на електронну пошту найближчого місцевого центру (адреси можна дізнатися на сайті системи БПД) – https://www.legalaid.gov.ua/
  • прочитайте правову консультацію на телеграм-каналі «Безоплатна правова допомога» https://t.me/ualegalaid та обговоріть її у нашому чаті – https://t.me/ualegalaidchat
  • скористайтеся правничою вікіпедією WikiLegalAid – https://wiki.legalaid.gov.ua