назад

Як жителям Сумщини отримати послуги під час карантину

Уряд запровадив режим надзвичайної ситуації на всій території України на 30 днів, до 24 квітня 2020 року. Відповідно, всі карантинні обмеження також подовжені до 24 квітня 2020 року. Похід у державні органи, які щоденно обслуговують тисячі громадян, створює зайвий ризик поширення коронавірусної інфекції Covid-19. Тому державні органи та інші надавачі послуг рекомендують отримувати послуги дистанційно.

Пенсійний фонд України рекомендує отримувати послуги дистанційно – за допомогою онлайн сервісів

Реєструйтесь на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua/.

В особистому кабінеті є можливість:

  • подати заяву про призначення пенсії в “один дотик”, заяву про перерахунок пенсії;
  • отримати довідки, достовірність яких підтверджується QR-кодом (форми ОК-5/ОК-7, довідка про розмір пенсії, відомості про виплачену заробітну плату, сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж, інші);
  • подати Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстр(і) застрахованих осіб;
  • подати звернення (заяву, скаргу, пропозицію);
  • активувати послугу безкоштовного СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії;
  • сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи).

Завантажуйте мобільний додаток “Пенсійний фонд” і отримуйте доступ до електронних сервісів Пенсійного фонду України у зручному форматі з мобільних пристроїв (смартфонів та планшетів). Завантажити додаток можна за посиланням: https://play.google.com/store/apps/details?id=ua.gov.pfu

Читайте інформаційну сторінку вебпорталу Пенсійного фонду України https://www.pfu.gov.ua/

Тут ви можете також подати:

Телефонуйте до Контакт-центру Пенсійного фонду України за номерами телефонів:

0 800 503 753044 281 08 70044 281 08 71. Працює з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 20:00; у суботу з – 8:00 до 14:00.

Для одержання невідкладних пенсійних послуг (зокрема оформлення документів для отримання допомоги на поховання) Пенсійний фонд Сумщини пропонує скористатися спеціально облаштованими боксами для прийому документів, розташованими на вході у приміщення сервісних центрів Фонду. Актуальну інформацію про роботу Пенсійного фонду Сумщини на період карантину, продовженого в Україні до 24 квітня, та можливості взаємодії з пенсійниками Ви можете знайти тут:

https://www.pfu.gov.ua/sm/category/prestsentr/novini/2020

Номери телефонів «гарячих» ліній доступні за посиланням:

https://www.pfu.gov.ua/sm/128823-onovleni-telefonni-garyachi-liniyi

Зареєструватися на ньому можна, скориставшись цією відеоінструкцією:

https://www.facebook.com/gu.pfu.sumy/videos/553750051926755/

Державна служба зайнятості України запровадила на період карантину тимчасові особливості обслуговування клієнтів центрами зайнятості та їх філіями

У кожному центрі зайнятості розміщено оголошення про тимчасовий порядок роботи установи, адреси електронної пошти центру зайнятості та обласного центру зайнятості, номер телефону чергового фахівця, номер телефону гарячої лінії обласного центру зайнятості.

Контакти обласних центрів зайнятості https://www.dcz.gov.ua/storinka/kontaktni-telefony-oblasnyh-centriv-zaynyatosti

Телефонні номери “гарячих ліній” обласних центрів зайнятості: https://is.gd/Zs1MEj

Прийом документів від клієнтів, у тому числі для фіксації наміру клієнта бути зареєстрованим як безробітним, здійснюється засобами електронного зв’язку або через скриньки для прийому кореспонденції, що розміщені у кожному центрі зайнятості.

Опрацювання документів проходить щоденно, за результати чого з клієнтом зв’язується фахівець центру зайнятості, який спеціалізується на питанні, що цікавить клієнта.

Звертаємо увагу, що вам необхідно обов’язково надати центру зайнятості актуальні контактні дані, за якими ви перебуваєте на постійному зв’язку.

На виконання рішення Уряду кількість клієнтів, які можуть одночасно перебувати у приміщенні центру зайнятості, становить не більше 10 осіб

Якщо ви вже зареєстровані як безробітний:

  • кар’єрний радник з вами комунікує засобами телефонного чи електронного зв’язку відповідно до наданих вами контактів при реєстрації. Якщо ваші контакти змінилися або ви хочете їх актуалізувати, рекомендуємо зв’язатися з вашим кар’єрним радником або через гарячу лінію обласного центру зайнятості
  • на період карантину віддається перевага взаємодії з кар’єрним радником без відвідування центру зайнятості, тобто у дистанційному режимі (телефоном чи через електронну пошту). Саме таким чином ви можете отримувати консультації та відповіді на ваші запитання
  • відвідування центру зайнятості, яке було призначено до запровадження карантину, переноситься на іншу дату. Пам’ятайте, що кар’єрні радники будуть з вами зв’язуватися стосовно призупинення відвідування центру зайнятості
  • у разі, якщо відвідування було призначене до 12.03.2020, тобто до запровадження карантину, на березень 2020, але ви повідомили кар’єрного радника про неможливість відвідування центру зайнятості/ філії через побоювання за своє здоров’я чи через погане самопочуття, за таке невідвідування до вас не будуть застосовуватися штрафні санкції, так само як ви не будете зняті з обліку.

З усіх питань щодо роботи Сумської обласної служби зайнятості в умовах карантину звертатися:  телефон «гарячої лінії» обласного центру зайнятості (0542) 68 55 19  (понеділок-четвер з 8.00 до 17.15, п’ятниця з 8.00 до 16.00); ел. адреси: [email protected][email protected].

Державна податкова служба України закликає максимально використовувати дистанційний формат спілкування

Державна податкова служба України наполегливо рекомендує платникам утриматися від відвідування центрів обслуговування платників без нагальної потреби. Особливо якщо проблему, з якою ви збираєтеся звернутися до ЦОП, можливо вирішити дистанційно (онлайн або поштою).

Якщо ж причина звернення невідкладна і потребує обов’язкового відвідування ЦОП, Державна податкова служба просить дотримуватись рекомендацій Міністерства охорони здоров’я України щодо зменшення впливу та передачі гострих респіраторних вірусних інфекцій:

  • за можливості користуватися захисною маскою та дезінфікуючими засобами;
  • не створювати скупчення людей у ЦОП. Пам’ятайте про необхідність дотримання безпечної відстані між людьми (щонайменше 1,5 метра);
  • уникайте контакту з усіма, хто має жар та кашель.

ДПС звертається з проханням зменшити надходження паперових документів та користуватись засобами електронного зв’язку та поштою.

За допомогою меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету платники податків мають можливість надіслати лист (запит, звернення тощо) до відповідного органу ДПС у форматі pdf (обмеження 2 МБ).

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua , а також через офіційний вебпортал ДПС https://tax.gov.ua/ .

Засобами Електронного кабінету також надано можливість заповнити, підписати КЕП та направити до ДПС:

  • облікову картку фізичної особи – платника податків, яка є заявою для реєстрації у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків;
  • заяву про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків;
  • заяву про реєстрацію реєстратора розрахункових операцій, книг обліку розрахункових операцій, розрахункових книжок;
  • заяву про включення неприбуткового підприємства (установи, організації) до Реєстру неприбуткових установ та організацій, внесення змін до цього Реєстру, витягу з Реєстру неприбуткових установ та організацій;
  • заяву про надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.

За допомогою Електронного кабінету можливо отримати результати надання адміністративних послуг, зокрема:

  • довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи;
  • відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків;
  • копії реєстраційних посвідчень реєстраторів розрахункових операцій направляються на адресу електронної пошти заявника (оригінал можна буде отримати після закінчення карантину).

На період карантину режим роботи ЦОП змінюється з 10 год. 00 хв. до 16 год. 00 хв. з обідньою перервою та з технічними перервами для санітарної обробки щогодини на 10 – 15 хв., для невеликих ЦОП – з 10 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв. із технічними перервами для санітарної обробки щогодини на 10 – 15 хвилин.

Працівники Контакт-центру ДПС, які надають інформацію платникам податків з питань стану обробки електронної звітності та інших електронних сервісів за номером телефону 0 800 501 007 (напрям 0), будуть працювати на період карантину з 10 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв. у черговому режимі.

У разі виникнення питань щодо користування Електронним кабінетом платника слід звернутись до служби підтримки за телефоном 0 800 501 007 (напрямок 0) або за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua/help/ .

Режим роботи контакт-центру ДПС у період карантину

Контактний центр Державної податкової служби України продовжує надання консультативних послуг платникам податків. Отримати інформаційно-довідкові послуги можна за телефоном 0 800 501 007 з 10.00 до 17.00 (крім суботи, неділі та святкових днів). У неробочий час є можливість залишити запитання за допомогою сервісу «Залиште питання – ми Вам зателефонуємо».

Також надіслати запитання та повідомлення можна на електронну адресу [email protected]

Звертаємо увагу, що за допомогою Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (ЗІР) платники мають змогу отримати відповіді на питання, які їх цікавлять, у будь-який зручний для них час.

Скористатись ЗІР можна через офіційний вебпортал ДПС або безпосередньо у мережі Інтернет за адресою http://zir.tax.gov.ua/ .

Мобільні додатки ЗІР можна безкоштовно завантажити через інтернет-магазини App Store та Google Play.

Як працюють Центри надання адміністративних послуг

Мінцифра підготувала ряд рекомендацій, які важливо врахувати при плануванні роботи кожного центру надання адміністративних послуг.

Перелік ЦНАПів за посиланням https://my.gov.ua/info/servicecenters

Центрам надання адміністративних послуг рекомендовано:

  • Провести інформаційну кампанію з рекомендацією відкласти візит до ЦНАП, якщо це не терміново
  • Проінформувати про зміни у графіку прийому та обслуговування
  • Повідомити громадян про можливість та способи отримання послуг в електронній формі
  • Розмістити на вході до приміщення інформацію про дистанційний зв’язок та попередній запис на прийом

Організація роботи ЦНАП:

  • У відкритій частині ЦНАП має перебувати не більше людей, ніж робочих місць для обслуговування
  • Поза межами приміщення мають бути зручні місця очікування в черзі на відстані не менше 1 метра один від одного
  • Відстань між відвідувачами та адміністраторами також не має бути менша ніж 1 метр
  • Не допускати громадян з ознаками інфекційних захворювань без масок у приміщення, рекомендувати їм звернутися пізніше або отримати послугу електронно (якщо це можливо)
  • Документи потрібно приймати таким чином, щоб громадяни якомога менше перебували у приміщенні – наприклад, через скриньки для кореспонденції
  • Організувати прийом громадян за попереднім записом (за телефоном, через сайт)
  • Забезпечити позачергове обслуговування для громадян літнього віку, вагітних жінок та громадян з дітьми
  • Консультувати громадян дистанційно
  • Надсилати результати послуг поштою чи кур’єрською доставкою

Центр надання адміністративних послуг у місті Суми інформує: усі необхідні консультації щодо порядку отримання адміністративних послуг можна отримати, не відвідуючи установу, не ризикуючи власним здоров’ям, а також здоров’ям співробітників!

Телефони установи з питань:

  • реєстрації місця проживання – 700-581
  • отримання довідки про склад сім’ї – 700-581
  • оформлення паспорту громадянина України у формі ID-картки та біометричного паспорту для виїзду за кордон – 701-005
  • державної реєстрації речових прав на нерухоме майно –701-004
  • державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців – 700-659
  • приватизації, земельних та архітектурних питань, отримання дозвільних документів – 700-575, 700-062

Міністерство юстиції запрошує до “Онлайн будинку юстиції”

Щоб отримати послуги юстиції, не виходячи із дому, можна скористатися вебпорталом “Онлайн будинок юстиції” https://online.minjust.gov.ua/ . Для цього вам знадобиться лише комп’ютер або смартфон.

Через «Онлайн будинок юстиції» можна:

  • повторно отримати документи у сфері реєстрації актів цивільного стану;
  • зареєструвати або ліквідувати фізичну особа підприємця;
  • зареєструвати створення товариства з обмеженою відповідальністю, яке здійснює діяльність на підставі модельного статуту;
  • зареєструвати перехід юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту;
  • зареєструвати громадське об’єднання або засіб масової інформації;
  • отримати дані про електронний цифровий підпис;
  • отримати інформацію з усіх реєстрів Мін’юсту.

Також «Он-лайн будинок юстиції» надає можливість скористатися послугою «СМС-Маяк», яка дозволяє відстежувати будь-які реєстраційні дії, які вчиняються з вашою нерухомістю за допомогою СМС-інформування, а також сповіщає власників про те, хто з користувачів реєстру цікавився їхнім майном.

Звернутися до фахівців Північно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Суми) громадяни можуть, скориставшись послугою “Онлайн-приймальні” за посиланням https://www.sumyjust.gov.ua/online-reception або звернувшись за електронною адресою [email protected] та поштою: м.Суми 40000 вул.Герасима Кондратьєва, 28. Також консультації та роз’яснення надаються громадянам за телефонами гарячої лінії:
Сумська область – (0542) 66-19-49; 66-19-36

Куди звернутись під час карантину, аби отримати детальну правову консультацію

– зателефонуйте на безкоштовний номер системи безоплатної правової допомоги 0 800 213 103;

– поставте запитання в месенджер ФБ-сторінки: https://www.facebook.com/Centre.4.Legal.Aid/

– напишіть на електронну пошту найближчого місцевого центру (адреси можна дізнатися на сайті системи БПД) – https://www.legalaid.gov.ua/

– прочитайте правову консультацію на телеграм-каналі «Безоплатна правова допомога» https://t.me/ualegalaid та обговоріть її у нашому чаті – https://t.me/ualegalaidchat

– поставте запитання на Інстаграм-сторінці системи БПД https://www.instagram.com/ualegalaid/?hl=uk

– скористайтеся правничою вікіпедією WikiLegalAid – https://wiki.legalaid.gov.ua