назад

Юристи системи безоплатної правової допомоги Кіровоградщини удосконалюють навички з комунікації та правопросвітництва

Як спланувати та провести успішний та результативний онлайн-правопросвітницький захід? Як вдало використовувати онлайн-інструменти? Як юристам місцевих центрів та бюро правової допомоги якісно будувати комунікацію зі ЗМІ? Що таке сторітелінг та як донести інформацію через приклади? Відповіді на ці запитання отримали фахівці місцевих центрів та бюро правової допомоги під час тренінгу «Правопросвітництво та комунікація в роботі центру з надання БВПД: цілі, завдання, методологія».

Фахівці місцевих центрів ділилися досвідом проведення правопросвітницьких заходів, «прокачували» свої навички написання позитивних прикладів захисту прав громадян, напрацьовували практичні навички проведення онлайн-правопросвітницьких заходів.

«Комунікативна компетентність надзвичайно важлива складова у нашій роботі. Під час проведення правопросвітницьких заходів, важливо не юридичними термінами, а доступною мовою роз’яснити людям, як можна захистити свої права. Без належної комунікації про можливості системи безоплатної правової допомоги, ми не зможемо досягнути головної мети нашої діяльності», – зазначила Ольга Салоїд, комунікаторка Регіонального центру з надання БВПД у Кіровоградській області.

Тренерка Ліана Леонова, фахівчиня правового клубу PRAVOKATOR.Дніпро розповіла, які можна використовувати онлайн-інструменти для проведення правопросвітницьких заходів, а також пояснила роль модератора онлайн-заходу.

Наприкінці тренінгу учасники та учасниці закріпили отримані знання на практиці. Розподілившись на робочі групи, вони розробили власні кейси онлайн-правопросвітницьких заходів, навчились редагувати та структурувати приклади позитивного захисту прав громадян.