назад

На «гарячу» лінію БПД з початку року звернулося понад 58 тисяч осіб

Юристи у Чернівцях та Сумах продовжують приймати  дзвінки за єдиним безкоштовним номером всеукраїнського контактного центру системи безоплатної правової допомоги 0 800 213 103. Так, за січень-лютий 2020 року на «гарячу» лінію звернулося 58 тисяч 185 громадян.

Найбільше люди телефонували з таких питань:         

  • юридичні консультації – 15 994 дзвінки;
  • отримання контактної інформації про регіональні, місцеві центри та бюро правової допомоги – 8 356;
  • роз’яснення та консультації щодо отримання БПД – 2 112;
  • повідомлення про затримання – 1 882.

   Також у лютому запрацювала «гаряча» лінія з попередження домашнього насильства за номером 15-47, на яку працівники контакт-центру спрямували 44 громадян. У свою чергу 15 постраждалих від домашнього насильства були направлені на консультацію у контакт-центр системи БПД.

    Загалом, за увесь час роботи контактного центру, починаючи з 3 жовтня 2015-го по 29 лютого 2020 року, надійшло майже 1 мільйон 90 тисяч дзвінків.

Довідково

Всеукраїнський контакт-центр системи безоплатної правової допомоги:

  • • забезпечує зв’язок із регіональними центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги, надає інформацію про місцезнаходження центрів, контактні номери телефонів, інші засоби зв’язку;
    • спрямовує повідомлення про затримання осіб відповідно до кримінального процесуального законодавства та законодавства про адміністративні правопорушення для призначення таким особам адвоката за рахунок держави;
    • консультує з питань, пов’язаних із наданням безоплатної правової допомоги;
    • інформує про «гарячі» телефонні лінії з питань надання соціальних послуг та захисту прав людини;            • надає правову інформацію, консультації і роз’яснення з правових питань;
    • інформує про можливості отримання правової допомоги від інших організацій, зокрема недержавних, з якими у центрів із надання безоплатної вторинної правової допомоги налагоджені партнерські відносини;
    • забезпечує зворотній зв’язок із питань надання безоплатної вторинної правової допомоги, зокрема – приймає скарги на діяльність центрів та адвокатів.