назад

За півроку до контакт-центру правової допомоги надійшло понад 228 тисяч дзвінків

Громадяни України все частіше звертаються за консультаціями з правових питань на єдиний безкоштовний номер 0 800 213 103 всеукраїнського контактного центру системи БПД. Так, лише за 6 місяців 2020 року на правову «гарячу лінію», фахівці якої працюють у Чернівцях та Сумах, надійшло понад 228 тисяч дзвінків (приміром, за увесь 2019 рік – 329 тисяч дзвінків).

Українці найчастіше телефонують за номером 0 800 213 103, аби отримати правові консультації щодо захисту їх прав у сферах цивільного, адміністративного, сімейного, кримінального та трудового законодавства. Також актуальними є питання, пов’язані з соціальним захистом осіб, зокрема щодо порядку призначення їм державної соціальної допомоги, пенсійного забезпечення, оформлення спадщини. Чимало дзвінків стосуються теми карантину, отримання контактної інформації органів державної влади, громадських організацій, а також телефонних номерів їх «гарячих ліній».

Загалом, за увесь час роботи контактного центру, починаючи з 3 жовтня 2015-го по 30 червня 2020 року, надійшло понад 1 мільйон 258 тисяч дзвінків.

Довідково

Всеукраїнський контакт-центр системи безоплатної правової допомоги:

• забезпечує зв’язок із регіональними центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги, надає інформацію про місцезнаходження центрів, контактні номери телефонів, інші засоби зв’язку;
• спрямовує повідомлення про затримання осіб відповідно до кримінального процесуального законодавства та законодавства про адміністративні правопорушення для призначення таким особам адвоката за рахунок держави;
• консультує з питань, пов’язаних із наданням безоплатної правової допомоги;
• інформує про «гарячі» телефонні лінії з питань надання соціальних послуг та захисту прав людини; • надає правову інформацію, консультації і роз’яснення з правових питань;
• інформує про можливості отримання правової допомоги від інших організацій, зокрема недержавних, з якими у центрів із надання безоплатної вторинної правової допомоги налагоджені партнерські відносини;• забезпечує зворотній зв’язок із питань надання безоплатної вторинної правової допомоги, зокрема – приймає скарги на діяльність центрів та адвокатів.