назад

Запорізький обласний контактний центр – 5 років співпраці

Сьогодні хочемо познайомити Вас з нашими друзями та партнерами. Запорізький обласний контактний центр – дієвий механізм комунікації громадян з представниками: органів державної влади, підприємств, установ та організацій. Перші дзвінки спеціалісти центру почали приймати у 2015 році. Вони працюють з телефонними зверненнями, що надходять на Урядову гарячу лінію та обласну гарячу лінію.

Історія співпраці з нашими партнерами розпочалась у далекому 2016 році, тоді і було підписано Меморандум про співпрацю і вже починаючи з 2017 року фахівці центрів правової допомоги долучились до проведення тематичних «гарячих» телефонних ліній, які щомісячно проводяться у Запорізькому обласному контактному центрі.

З 2017 року проведено 40 тематичних «гарячих» телефонних ліній, під час яких більше 250 жителів міста Запоріжжя та області отримували фахову консультацію фахівців центів або адвокатів на хвилюючі їх питання. Тематика звернень була різноманітна: від прав учасників АТО на землю, пільг учасникам бойових дій, спадкування, призначення пенсії чи оскарження рішень Пенсійного фонду до оформлення житлових субсидій.

Контактним центром проведено аналіз звернень громадян у минулому році та виокремлено найактуальніші питання. Враховуючи попередній досвід та  з урахуванням результатів аналізу найближчим часом буде підписано План проведення тематичних гарячих телефонних ліній на 2022 рік з залученням фахівців місцевих центрів правової допомоги у Запорізькій області до їх проведення.

Фахівці контактного центру щоденно виконують колосальну роботу, спілкуючись з мешканцями області та сприяють оперативному розгляду звернень громадян для найшвидшого вирішення проблемних питань та отримання позитивного результату, – зауважив Павло Наливайко.

Зіштовхнувшись з новими викликами під час пандемії, що супроводжувалась встановленням карантинних обмежень, контактний центр працював цілодобово, адже кількість звернень зросла втричі. Громадяни мали безліч запитань, на які потребували швидкої фахової відповіді.

Контактним центром було підготовлено перелік найпоширеніших запитань, з якими громадяни почали до нас звертатись, на  які фахівці центрів правової допомоги підготували короткі відповіді, що надало нам можливість швидко, якісно та доступно допомагати мешканцям області, – розповідає Ольга Савенкова.

Дякуємо нашим постійним партнерам за чудову співпрацю та бажаємо наснаги у їх подальшій роботі.