назад

Адвокат допоміг учаснику ДТП вирішити спір без звернення до суду

«Краще поганий мир, ніж добра війна» – все частіше юристи вдаються до альтернативних способів вирішення спору без звернення до суду. Завдяки переговорам, наприклад, вдається знайти спільне рішення, що значно економить час, допомагає уникнути емоційних стресів та судових витрат. Таким способом вирішення спору скористався клієнт Чортківського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги, який став потерпілим в ДТП.

Внаслідок скоєної дорожньо-транспортної пригоди у громадянина В. було пошкоджено його транспортний засіб, що завдало йому матеріальної шкоди. Чоловік звернувся до страхової компанії із заявою про страхове відшкодування, проте отримав відмову у виплаті суми збитку майже 8 тис. грн. Причиною відмови стало те, що він не надав рішення суду, у якому б було вказано, що пошкодження його транспортного засобу відбулося саме через порушення правил дорожнього руху водієм іншого транспортного засобу, що спричинило йому матеріальну шкоду.

За зверненням громадянина В. до місцевого центру представляти інтереси постраждалого уповноважено адвоката Максима Каліннікова.

Адвокат провів переговори з представником страхової компанії, під час якої сторони досягнули компромісу: погоджено заявку громадянина В. на отримання коштів для погашення збитків внаслідок ДТП.

Спірні відносини сторін регулюються ЗУ «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів». Згідно ст.34 Закону саме страховик зобов’язаний протягом двох робочих днів з дня отримання повідомлення про настання події, що містить ознаки страхового випадку, розпочати її розслідування, у тому числі здійснити запити щодо отримання відомостей, необхідних для своєчасного здійснення страхового відшкодування

– зазначає Максим Калінніков.

Протягом 10 робочих днів з дня отримання повідомлення про ДТП страховик зобов’язаний направити свого представника на місце настання страхового випадку та/або до місцезнаходження пошкодженого майна для визначення причини настання страхового випадку та розміру збитків.

Отже, під час переговорів страховику було звернуто увагу на те, що згідно законодавства саме страховик має обов’язок визначити причини настання страхового випадку та розмір збитків.

Завдяки вирішенню питання в досудовому порядку, клієнт центру отримав страхові виплати не звертаючись з позовом до суду.