назад

Як повернути кошти за квиток на скасований концерт?

В умовах пандемії COVID -19 спланувати щось завчасно вкрай складно. Проте – життя не зупиняється, ми плануємо та втілюємо свої задуми в життя, організовуємо дозвілля та відпочинок, заздалегідь купляємо квитки на кращі місця на концерти улюблених виконавців чи акторів.

Ризикуємо і іноді розчаровуємось, коли дізнаємось, що концерт який ми стільки чекали – скасовано. Єдине, що може втішити – можливість повернути витрачені на квиток кошти. Як це правильно зробити  розповідає головний спеціаліст відділу забезпечення якості правової допомоги та підвищення кваліфікації її надавачів Людмила Шевчук:

«Згідно ст. 10 Закону України «Про захист прав споживачів» та Інструкції з ведення квиткового господарства в театрально-видовищних підприємствах та культуро-освітніх закладах у разі скасування, переносу концерту або зміни заходу споживачі мають право повернути попередньо придбані квитки. Варто врахувати, що поверненню підлягають лише гроші за квитки. Оплачені організаційний збір або ж доставка квитків, якщо вона була замовлена, не повертаються. Відповідно ці гроші не включаються в розмір суми яку мають повернути»

Алгоритм повернення квитків та сплачених за них коштів:

  1.   Для повернення квитків необхідно встановити, хто є організатором заходу, і саме до нього в подальшому звертатися з вимогою повернути ваші гроші.
  2.   Потрібно написати письмову заяву в 2-ох примірниках. До заяви потрібно прикріпити квиток, чек, паспортні дані (часом просять копії, але це не обов’язково). Перший примірник – надається організатору заходу, на другому, який залишається у споживача, – ставиться відмітка про прийняття.  Якщо не хочуть приймати письмову заяву – надішліть на поштову адресу організатора заходу рекомендованим листом з повідомленням про вручення або електронну адресу організатора. У такому випадку у Вас буде документальне підтвердження факту направленні та/або вручення Вашого звернення організатору.
  3. До повернення підлягає вся сума за квиток, за сервісний збір оператора або за доставку тощо не буде компенсації.
  4.  Якщо придбаний квиток був «акційний» і вам відмовляють в поверненні грошей за такі квитки – це порушення. Гроші за «акційні»  квитки зобов’язанні повернути у звичайному порядку.

Якщо відповіді на вашу заяву немає або кажуть, що її загубили, потрібно звертатися до Управління захисту споживачів Держпродспоживслужби.

Якщо у вас виникнуть складнощі із написанням заяв, ви можете звернутися до центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги, або бюро правової допомоги або зателефонувати на гарячу лінію системи безоплатної правової допомоги за телефоном 0 800 213 103.