Веб-сайти регіональних центрів

   

shesterni

   

Безоплатна правова допомога. Logobook

   

Корисні посилання  

Офіційне інтернет-представництво Президента України
Верховна Рада України
Кабінет Міністрів України
Міністерство юстиції України
   

Архів новин  

Вересень 2019
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
   

Зустріч комунікаційної команди системи БПД – нові ідеї та завдання

Деталі

21.05kom 0Як краще донести людям інформацію про систему безоплатної правової допомоги? Над цим питанням два дні, 20 та 21 травня, працювали комунікатори та інтегратори регіональних і місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги. Результат – спільне визначення стратегічних рамок роботи та напрацьовані пріоритети інформаційних кампаній, які проводитиме система БПД цього року. Захід відбувся за підтримки українсько-канадського проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні».

«Свої зусилля система БПД спрямовує на те, щоб українці довіряли праву, використовували правові інструменти для вирішення своїх життєвих питань. Нам важливо комунікувати про можливості отримати безоплатну правову допомогу, нові сервіси, які ми впроваджуємо, успішні приклади захисту прав громадян», – зазначив директор Координаційного центру з надання правової допомоги Олексій Бонюк.

21.05kom 2

Як будувати інформаційні кампанії, які методи та форми використовувати, які інструменти слід обирати, як оцінювати результативність – ці та інші питання обговорювали у колі однодумців. Серед напрямів комунікацій – правові потреби цільових категорій громадян і громад, поліпшення іміджу системи БПД у професійному середовищі, промоція української правничої Вікіпедії – WikiLegalAid. Неабиякий запит у суспільства є на інформацію щодо проекту з відновного правосуддя, який наразі реалізується на базі системи БПД у шести регіонах.

IMG 20190520 111021

Що було напрацьовано за рік від попередньої зустрічі? Кожний фахівець із комунікацій має свої сильні сторони в роботі, свою «родзинку». Цим найкращим вони поділилися зі своїми колегами – як взаємодіяти зі ЗМІ, готувати якісний та цікавий контент, використовувати соцмережі, залучати партнерів, будувати командну роботу.

Учасники працювали над побудовою «дерева проблем» - аналізували основні проблеми на шляху посилення обізнаності громадськості про БПД та шукали шляхи їх розв’язання. Говорили також про правопросвітницьку та комунікативну стратегії системи БПД.

«Дуже важливо бути стратегічним у комунікації. Адже можна витрачати багато зусиль на діяльність, але так і не досягнути бажаного результату. Важливо планувати та оцінювати вплив своєї комунікативної діяльності, при чому використовувати чіткі та зрозумілі для працівників критерії, які дозволяють вимірювати поступ на шляху до мети», – наголосила Іванна Ібрагімова, модератор заходу, керівниця групи експертів проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні».

21.05kom 4

Довідково: проект «Доступна та якісна правова допомога в Україні» вже тривалий час приділяє значну увагу розвитку комунікативної спроможності системи БПД, підтримує заходи спрямовані на підвищення спроможності системи БПД до інформаційної та правопросвітницької роботи з вразливими групами населення, з метою підвищення обізнаності населення про можливості захисту своїх прав за допомоги центрів та бюро з надання правової допомоги, а також – підвищення правової спроможності людей та громад.

21.05kom 5


Приєднуйтесь до сторінок Координаційного центру з надання правової допомоги у соціальних мережах:

Facebook Facebook             YouTube YouTube   

   
   
logodagest
   
   
   

 D0 93 D0 A0 D0 90 D0 A4 D0 86 D0 9A D0 9F D0 A0

   

chesnaplatijka baner

   
   
   

baner pracya

   

Advocats

   
© 2012-2018 Координаційний центр з надання правової допомоги | При використанні матеріалів сайту посилання обов'язкове
Розробка: Троценко Сергій | Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.