Веб-сайти регіональних центрів

   

shesterni

   

Безоплатна правова допомога. Logobook

   

Корисні посилання  

Офіційне інтернет-представництво Президента України
Верховна Рада України
Кабінет Міністрів України
Міністерство юстиції України
   

Архів новин  

Жовтень 2019
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
   

Кожна п’ята правова консультація за телефоном системи БПД стосувалася адміністративного права

Деталі

call center II 2019Впродовж квітня-червня цього року до єдиного контакт-центру системи безоплатної правової допомоги за номером 0 800 213 103 надійшло 73,6 тис. телефонних дзвінків. Практично половина з них – 34,5 тис. стосувалися правових консультацій, а також отримання безоплатної правової допомоги.

З цієї кількості кожен п’ятий дзвінок – понад 4,5 тис. – стосувався адміністративного права, зокрема, питань взаємодії з органами державної влади, а також притягнення до адміністративної відповідальності.

«Українці досить часто зверталися за консультаціями та роз’ясненнями щодо оформлення закордонних паспортів, реєстрації транспортних засобів. Багато дзвінків щодо притягнення до адміністративної відповідальності за булінг, домашнє насильство, порушення правил дорожнього руху», – розповів директор Координаційного центру з надання правової допомоги Олексій Бонюк.

Серед найпоширеніших питань, з якими громадяни зверталися до контакт-центру системи БПД за отриманням правових консультацій, – захист прав у сфері сімейного законодавства. Найчастіше українці потребували роз’яснень щодо укладання шлюбу, розлучення, позбавлення батьківських прав, визначення місця проживання дитини, стягнення аліментів, визначення порядку спілкування з дитиною тощо. Таких дзвінків надійшло близько 2,7 тис.

Досить часто порушувалися питання щодо спадкового, договірного, трудового, кримінального законодавства. Актуальними залишається низка питань, пов’язаних із соціальним захистом осіб, зокрема стосовно порядку призначення державної соціальної допомоги, пенсійного забезпечення, а також вирішення різного роду цивільних правовідносин, виконання судових рішень тощо.

Крім консультацій та роз’яснень з правових питань, багато дзвінків (понад 19,6 тис.) стосувалися надання контактної інформації центрів з надання БВПД, органів державної влади, установ та організацій, які надають різні види послуг тощо. Також впродовж квітня-червня цього року надійшло 2 462 повідомлення про затримання осіб за вчинення кримінального або адміністративного правопорушення та 240 повідомлень про винесення постанови/ухвали про залучення захисника за призначенням або проведення окремої процесуальної дії.

Інформація щодо функціонування контактного центру системи надання безоплатної правової допомоги (за ІІ квартал 2019 року)


Приєднуйтесь до сторінок Координаційного центру з надання правової допомоги у соціальних мережах:

Facebook Facebook   YouTube YouTube  

   
   
logodagest
   

banerdoslidzh

   
   

 D0 93 D0 A0 D0 90 D0 A4 D0 86 D0 9A D0 9F D0 A0

   

chesnaplatijka baner

   
   
   

baner pracya

   

Advocats

   
© 2012-2018 Координаційний центр з надання правової допомоги | При використанні матеріалів сайту посилання обов'язкове
Розробка: Троценко Сергій | Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.