Веб-сайти регіональних центрів

   

shesterni

   

Безоплатна правова допомога. Logobook

   

Корисні посилання  

Офіційне інтернет-представництво Президента України
Верховна Рада України
Кабінет Міністрів України
Міністерство юстиції України
   

Архів новин  

Грудень 2019
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
   

Комунікатори системи БПД покращили навички спілкування

Деталі

16.08 Odesa 1Виступити перед партнерами і коротко презентувати свій центр з надання безоплатної правової допомоги. Правильно поставити завдання своїй команді. Знайти у будь-якій події інформаційний привід та написати цікаву новину. Ці та інші завдання 13-14 серпня виконували комунікатори центрів з надання БВПД з усіх регіонів країни під час тренінгу «Ефективна комунікація», який проходив у правовому клубі PRAVOKATOR.Одеса за підтримки проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні».

Головне завдання комунікаторів, які працюють у регіональних центрах з надання БВПД, – формувати та передавати повідомлення про систему безоплатної правової допомоги, діяльність центрів та бюро правової допомоги, юристів та адвокатів, які захищають права людей. Як це краще робити? Протягом двох днів учасники та учасниці тренінгу вчилися, як чітко визначати цільову аудиторію, як комунікувати з різними категоріями людей, як правильно складати алгоритм роботи і точно вимірювати час для ефективної комунікації.

Комунікатори ділилися досвідом, генерували креативні ідеї, «прокачували» свої навички внутрішньої та зовнішньої комунікації.

16.08 Odesa 8

«Готуючи цей тренінг для комунікаторів, ми намагалися якомога більше уваги приділити саме практичним завданням. Адже навіть найкращі теоретичні знання не гарантують, що в реальному житті людина зможе їх застосувати», – розповіла тренерка, фахівчиня правового клубу PRAVOKATOR.Одеса Анастасія Арцимович.

Було багато практичних завдань, під час яких учасники та учасниці мали вийти з зони комфорту. Наприклад, дати інтерв’ю «журналісту», який ставить провокаційні запитання. Або за обмежений час провести цікавий та змістовний публічний виступ перед партнерами.

16.08 Odesa 9

«Учасники та учасниці тренінгу показали себе як єдина команда, допомагали та підтримували один одного. Це дуже важливо. Завдяки тренінгу комунікатори також обмінювались досвідом та отримали корисні поради для покращення своїх навичок усної та письмової комунікації», – зазначила тренерка, фахівчиня правового клубу PRAVOKATOR.Одеса Наталя Ковталюк.

16.08 Odesa 6

Під час заходу були відзначені найбільш активні комунікатори. 

Довідково. Анастасія Арцимович і Наталя Ковталюк – сертифіковані тренерки системи безоплатної правової допомоги. У січні цього року вони пройшли навчання з розвитку тренінгових навичок та розробки тренінгових програм, що було організоване проектом «Доступна та якісна правова допомога в Україні», розробили свої авторські тренінги та отримали сертифікат.

Українсько-канадський проект «Доступна та якісна правова допомога в Україні» впроваджується Канадським бюро міжнародної освіти у партнерстві з Координаційним центром з надання правової допомоги та фінансується Урядом Канади.


Приєднуйтесь до сторінок Координаційного центру з надання правової допомоги у соціальних мережах:

Facebook Facebook             YouTube YouTube   

   
   
logodagest
   

banerdoslidzh

   
   

 D0 93 D0 A0 D0 90 D0 A4 D0 86 D0 9A D0 9F D0 A0

   
   
   

baner pracya

   

Advocats

   
© 2012-2018 Координаційний центр з надання правової допомоги | При використанні матеріалів сайту посилання обов'язкове
Розробка: Троценко Сергій | Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.