Вимоги до претендентів на посаду:
- освіта вища (у галузі інформаційно-телекомунікаційних систем);
- 1+ років досвіду адміністрування ІТ систем;
- базові знання та досвід використання загальних служб, таких як LAN, DNS, AD, VPN, VoIP, FTP, HTTP (s) тощо;
- досвід налаштування та підтримки мережевого обладнання різних виробників, таких як Mikrotik, Dell;
- досвід роботи з системами Linux;
- досвід та бажання автоматизувати ІТ-процеси;
- вміння швидко навчатись.
Компетенції, якими повинні володіти претенденти на посаду:
- позитивне мислення та сервісний підхід;
- відмінні розмовні та письмові комунікативні навички;
- високі організаторські здібності;
- орієнтація на отримання результату та вирішення проблем;
- проактивність;
- здатність швидко вчитися та працювати в багатозадачному середовищі.
Посадові обов’язки:
- щоденна експлуатація та обслуговування ПК та периферійних пристроїв;
- технічне обслуговування, підтримка та вдосконалення середовища локальної мережі;
- підтримка та розвиток корпоративних сервісів VoIP телефонії, електронної пошти та інших;
- створення та документування ІТ-політик організації;
- створення технічної документації.
Умови роботи:
- офіційне працевлаштування згідно КзПП;
- можливість професійного розвитку;
- графік роботи: понеділок – четвер з 9.00 до 18.00 год, п’ятниця з 9.00 до 16.45 год.
Для заміщення вакантної посади претендентам необхідно надіслати на електронну адресу [email protected] резюме із зазначенням бажаного рівня заробітної плати українською мовою.
За результатами розгляду резюме претендентів буде запрошено до співбесіди.
Призначення на посаду відбуватиметься відповідно до законодавства про працю України.
Запрошуємо долучитися до дружньої команди системи безоплатної правової допомоги в Україні, де є можливість застосувати свої знання та навички, а також набути нового досвіду.
Надсилаючи резюме претендент дає згоду на обробку персональних даних.