Запрошуємо долучитися до команди системи безоплатної правової допомоги в Україні!
Усім зацікавленим потенційним кандидатам необхідно надіслати на адресу [email protected] своє резюме.
Додаткова інформація про Каховський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги за посиланням.
Функціональні обов’язки:
- здійснює керівництво діяльністю Місцевого центру, забезпечує виконання покладених на нього завдань, несе персональну відповідальність за організацію та результати його діяльності, звітує перед Регіональним центром;
- представляє інтереси Місцевого центру у взаємовідносинах з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, юридичними і фізичними особами, укладає договори, видає довіреності на представництво інтересів Місцевого центру;
- видає в межах компетенції накази організаційно-розпорядчого характеру, контролює їх виконання;
- відповідно до визначених Координаційним центром кваліфікаційних вимог призначає на посади та звільняє з посад:
– керівників та заступників керівників самостійних структурних підрозділів Місцевого центру – за погодженням з Регіональним центром (крім керівників та заступників керівників бюро правової допомоги, які призначаються на посаду та звільняються з посади директором Місцевого центру за погодженням із Координаційним центром);
– інших працівників Місцевого центру;
- приймає рішення про притягнення до дисциплінарної відповідальності працівників Місцевого центру (крім заступника директора, який притягається до дисциплінарної відповідальності директором Координаційного центру);
- подає пропозиції директорові Координаційного центру щодо притягнення до дисциплінарної відповідальності заступника директора Місцевого центру;
- приймає рішення про заохочення заступника директора та працівників Місцевого центру у межах фонду оплати праці Місцевого центру;
- затверджує:
– положення про самостійні структурні підрозділи Місцевого центру – відповідно до типових положень, затверджених Координаційним центром;
– структуру Місцевого центру у межах штатної чисельності працівників – відповідно до типової структури, що затверджується Координаційним центром;
- забезпечує цільове та ефективне використання коштів та майна Місцевого центру, організовує ведення бухгалтерського і статистичного обліку, складання та подання фінансової і бюджетної звітності в установленому порядку;
- подає в установленому порядку Регіональному центру пропозиції до бюджетного запиту, кошторису, помісячного плану асигнувань, штатного розпису Місцевого центру та щодо внесення змін до них;
- бере участь у роботі керівної ради з правом голосу;
- здійснює інші повноваження відповідно до законодавства.
Директор Місцевого центру безпосередньо підпорядкований директору Регіонального центру, підзвітний і підконтрольний директору Координаційного центру.
Компетенції, якими повинні володіти кандидати на посаду:
- вільно володіє державною мовою;
- має вищу освіту не нижче другого (магістерського) рівня за спеціальностями галузей знань “Право”, “Соціальна робота”, “Управління та адміністрування”;
- має стаж роботи за фахом не менше як 3 роки;
- досвід роботи на керівних посадах не менше 1 року;
- навички організації комунікативних заходів для громадськості та ЗМІ;
- знання законодавства з питань взаємодії органів державної влади з громадськістю;
- навички роботи на комп’ютері, достатні для самостійного створення текстових документів, таблиць, презентацій, використання веб-ресурсів та мережі Інтернет;
- аналітичне мислення, спроможність до оперативного пошуку необхідної інформації;
- володіння організаторськими здібностями;
- є доброчесною і толерантною, порядною, відповідальною, стресостійкою людиною.