назад

Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Херсонській області оголошує відбір на посаду заступника директора Бериславського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги

Запрошуємо долучитися до команди системи безоплатної правової допомоги в Україні!
Усім зацікавленим потенційним кандидатам необхідно надіслати на адресу [email protected] своє резюме.

Додаткова інформація про Бериславський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги за  посиланням.

Функціональні обов’язки:

  1. здійснює допомогу у керівництві діяльністю Місцевого центру, забезпечує виконання покладених на нього завдань, несе персональну відповідальність за організацію та результати його діяльності, звітує перед директором Місцевого центру;
  2. представляє інтереси Місцевого центру у взаємовідносинах з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, юридичними і фізичними особами;
  3. видає в межах компетенції накази організаційно-розпорядчого характеру, контролює їх виконання;
  4. подає пропозиції директорові Місцевого центру щодо притягнення до дисциплінарної відповідальності працівників Місцевого центру;
  5. приймає рішення про заохочення працівників Місцевого центру у межах фонду оплати праці Місцевого центру;
  6. забезпечує цільове та ефективне використання коштів та майна Місцевого центру, допомагає організувати ведення бухгалтерського і статистичного обліку, складання та подання статистичної, фінансової і бюджетної звітності в установленому порядку;
  7. здійснює інші повноваження відповідно до законодавства.
  8. Заступник директора Місцевого центру безпосередньо підпорядкований директору Місцевого центру, підзвітний і підконтрольний директору Координаційного центру.

Компетенції, якими повинні володіти кандидати на посаду:

  • вільно володіє державною мовою;
  • має вищу освіту не нижче другого (магістерського) рівня за спеціальностями галузей знань “Право”, “Соціальна робота”, “Управління та адміністрування”;
  • має стаж роботи за фахом не менше 2 роки (досвід роботи у сфері права або соціальної роботи є перевагою).;
  • досвід роботи на керівних посадах не менше 1 року;
  • навички організації комунікативних заходів для громадськості та ЗМІ;
  • знання законодавства з питань взаємодії органів державної влади з громадськістю;
  • навички роботи на комп’ютері, достатні для самостійного створення текстових документів, таблиць, презентацій, використання веб-ресурсів та мережі Інтернет;
  • аналітичне мислення, спроможність до оперативного пошуку необхідної інформації;
  • володіння організаторськими здібностями;
  • є доброчесною і толерантною, порядною, відповідальною, стресостійкою людиною.
Заповніть форму
Івано-Франківська область
Вінницька область
Волинська область
Дніпропетровська область
Донецька область
Житомирська область
Закарпатська область
Запорізька область
Кіровоградська область
Київська область
Луганська область
Львівська область
м.Київ
Миколаївська область
Одеська область
Полтавська область
Рівненська область
Сумська область
Тернопільська область
Харківська область
Херсонська область
Хмельницька область
Черкаська область
Чернівецька область
Чернігівська область

Відправити

*Надсилаючи резюме претендент дає згоду на обробку персональних даних.