Запрошуємо долучитися до команди системи безоплатної правової допомоги в Україні!
Усім зацікавленим потенційним кандидатам необхідно надіслати на адресу [email protected] своє резюме.
Додаткова інформація про Бериславський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги за посиланням.
Функціональні обов’язки:
- здійснює допомогу у керівництві діяльністю Місцевого центру, забезпечує виконання покладених на нього завдань, несе персональну відповідальність за організацію та результати його діяльності, звітує перед директором Місцевого центру;
- представляє інтереси Місцевого центру у взаємовідносинах з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, юридичними і фізичними особами;
- видає в межах компетенції накази організаційно-розпорядчого характеру, контролює їх виконання;
- подає пропозиції директорові Місцевого центру щодо притягнення до дисциплінарної відповідальності працівників Місцевого центру;
- подає пропозиції директорові Місцевого центру про заохочення працівників Місцевого центру у межах фонду оплати праці Місцевого центру;
- забезпечує цільове та ефективне використання коштів та майна Місцевого центру, допомагає організувати ведення бухгалтерського і статистичного обліку, складання та подання статистичної, фінансової і бюджетної звітності в установленому порядку;
- здійснює інші повноваження відповідно до законодавства.
Заступник директора Місцевого центру безпосередньо підпорядкований директору МЦ.
Компетенції, якими повинні володіти кандидати на посаду:
- вільно володіє державною мовою;
- має вищу освіту не нижче другого (магістерського) рівня за спеціальностями галузей знань “Право”, “Соціальна робота”, “Управління та адміністрування”;
- має стаж роботи за фахом не менше 1 року (досвід роботи у сфері права або соціальної роботи є перевагою).;
- навички організації комунікативних заходів для громадськості та ЗМІ;
- знання законодавства з питань взаємодії органів державної влади з громадськістю;
- навички роботи на комп’ютері, достатні для самостійного створення текстових документів, таблиць, презентацій, використання веб-ресурсів та мережі Інтернет;
- аналітичне мислення, спроможність до оперативного пошуку необхідної інформації;
- володіння організаторськими здібностями;
- є доброчесною і толерантною, порядною, відповідальною, стресостійкою людиною.